KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

pig

Romanian translation: godevil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pig
Romanian translation:godevil
Entered by: Dana Elencu

13:05 Nov 7, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / curatarea conductelor
English term or phrase: pig
Obiect care se introduce in conducta si se plimba prin aceasta impins de fluidul care circula in mod normal, pentru a curata peretii conductei. Exista "pig launcher", "pig receiver", "pig trap" etc.
Dana Elencu
Romania
godevil
Explanation:
În GDT e dat ca sinonim go-devil, naturalizat şi la noi:

GODEVÍL s.n. Dispozitiv pentru curăţirea interioară a ţevilor (mai ales în industria petrolieră). [Var. godavil s.n. / < engl., fr. go-devil].

Copyright (C) 2004-2008 DEX online
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
Intr-adevar, definitie la fix!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6godevil
Valentin Alupoaie
4perie metalica
ayast


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
perie metalica


Explanation:
[

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-11-07 13:33:11 GMT)
--------------------------------------------------

arata ca un proiectil cu aripioare

racleta pentru curatirea tuburilor/conductelor

ayast
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Russian

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
godevil


Explanation:
În GDT e dat ca sinonim go-devil, naturalizat şi la noi:

GODEVÍL s.n. Dispozitiv pentru curăţirea interioară a ţevilor (mai ales în industria petrolieră). [Var. godavil s.n. / < engl., fr. go-devil].

Copyright (C) 2004-2008 DEX online

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Intr-adevar, definitie la fix!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: sau chira pig (www.anrgn.ro/anrgn/DocPdf/2006/Anexa_Dec1220.pdf)
7 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Cristian Nicolaescu
18 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Corina Dinu
5 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  wordbridge
20 hrs
  -> Mulţumesc.