KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

drawn copper wire coils

Romanian translation: bobine de/din sârmă trasă de cupru


15:06 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / technolgy
English term or phrase: drawn copper wire coils
drawn copper wire coils?
eneralu
Romania
Romanian translation:bobine de/din sârmă trasă de cupru
Explanation:
Englez Roman Tehnic - Terms starting with ‘R’ - Total Dictionary16. hard drawn copper wire: sarma trasa de cupru, ecruisata. 7. hard brazing: ( met) lipire tare / cu alama / cu aliaj cu temperatura mai ridicata de topire ...
www.totaldictionary.com/index.php?a=list&d=Englez Roman Teh...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5bobine de/din sârmă trasă de cupruCristian Nicolaescu
3 +1bobine din sârmă de cupru
Cristina Bolohan


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bobine din sârmă de cupru


Explanation:
copper wire coil-bobina din sarma de cupru
Statorul este format din sase bobine din sarma de cupru emailat montate intr-o rasina de fibra de sticla si este fixat pe suportul axului si este fix.
www.generatoreolian.netfirms.com/detalii.htm

drawn-tras
am gasit sarma trasa, insa nu si sarma de cupru trasa
sper sa ajute...spor!

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea
4 hrs
  -> Multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
bobine de/din sârmă trasă de cupru


Explanation:
Englez Roman Tehnic - Terms starting with ‘R’ - Total Dictionary16. hard drawn copper wire: sarma trasa de cupru, ecruisata. 7. hard brazing: ( met) lipire tare / cu alama / cu aliaj cu temperatura mai ridicata de topire ...
www.totaldictionary.com/index.php?a=list&d=Englez Roman Teh...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  dragostea
4 hrs

agree  Claudia Popa (Klaus): Atenţie: coil se mai poate traduce prin "colac", ca mod de livrare a sârmei (pentru bobină - "spool" sau "reel")
6 hrs

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs

agree  Andrei Albu
2 days15 hrs