KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

roll mill

Romanian translation: laminor


15:40 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / technology
English term or phrase: roll mill
roll mill?
eneralu
Romania
Romanian translation:laminor
Explanation:
Este un utilaj prin care se obţine reducerea secţiunii produsului metalic încălzit la temperatura de deformare plastică (la roşu). Semifabricatul, cu lungime mult mai mare decît secţiunea sa transversală, trece printre doi cilindri antrenaţi în mişcare de rotaţie. Se fac de obicei mai multe treceri succesive şi progresive pînă la obţinerea secţiunii cu dimensiunile dorite.
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4laminor
dragostea
3 +4moară cu valuri
Cristina Bolohan
3 +1moara cu cilindri
Ilinca Florea


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
moară cu valuri


Explanation:
moara cu valturi
www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=roll mill

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-11-14 15:48:05 GMT)
--------------------------------------------------

roll mill
laminor
moara cu valturi
http://dictionare.4rev.net/?SearchBox=roll &Dictionary_base....

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-11-14 15:55:45 GMT)
--------------------------------------------------

am scris gresit..scuze..moara cu valţuri...am mancat o litera

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu DANAILA: Corecta ... corectarea: cu valtzuri! :-)
26 mins
  -> Multumesc

agree  Sigina : mai intră şi în meniul altora literele, stai liniştită :p
2 hrs
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs
  -> Multumesc

agree  xxxairineiv
2 days15 hrs
  -> Multumesc

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
moara cu cilindri


Explanation:
o alta posibilitate

Ilinca Florea
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
16 hrs
  -> multumesc

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
laminor


Explanation:
Este un utilaj prin care se obţine reducerea secţiunii produsului metalic încălzit la temperatura de deformare plastică (la roşu). Semifabricatul, cu lungime mult mai mare decît secţiunea sa transversală, trece printre doi cilindri antrenaţi în mişcare de rotaţie. Se fac de obicei mai multe treceri succesive şi progresive pînă la obţinerea secţiunii cu dimensiunile dorite.

dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
11 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  George Blum: Singurul răspuns corect
1 day10 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  tagore
1 day11 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  Carla Balaita
5 days
  -> Mulţumesc frumos!