KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

ribbed blade

Romanian translation: paleta cu nervuri / nervurata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ribbed blade
Romanian translation:paleta cu nervuri / nervurata
Entered by: Ioana Abrahan

11:00 Dec 12, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: ribbed blade
The axial ventilator for this particular model has ribbed blades, made from aluminium, that can be easily adjusted during standstill.
Ioana Abrahan
Romania
paleta cu nervuri / nervurata
Explanation:
palete nervurate / cu nervuri de stabilizare a rotatiei ... din experienta ...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Multumesc!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5paleta cu nervuri / nervurata
mihaela.
1pale "cu aripioare"
Sandra& Kenneth


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pale "cu aripioare"


Explanation:
Am impresia (vaga) ca e vorba nu despre niste simple pale striate sau nervurate, ci de pale cu "aripioare" formand un unghi ajustabil cf. preferintelor cand ventilatorul e oprit.

Eventual ca aici:
http://bijleeelectrical.com/images/orients/big images/summer...

Sandra& Kenneth
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
paleta cu nervuri / nervurata


Explanation:
palete nervurate / cu nervuri de stabilizare a rotatiei ... din experienta ...

mihaela.
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 101
Grading comment
Multumesc!