KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

earth the winding

Romanian translation: leagă bobina la masă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:earth the winding
Romanian translation:leagă bobina la masă
Entered by: Claudia Coja

20:43 Feb 5, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: earth the winding
Humidity inside the electric motor damages it and earths the windings at the moment of start up.
Ioana Abrahan
Romania
leagă bobina la masă
Explanation:
O idee...

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2012-02-05 21:18:44 GMT)
--------------------------------------------------

Sau bobinele- pentru ca vad ca e forma de plural...

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2012-02-05 21:21:43 GMT)
--------------------------------------------------

Nu stiu sigur daca asta inseamna ca "face scurt" ...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4scurtcircuiteaza infasurarearoberto_sava
2 +1leagă bobina la masă
Claudia Coja


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
leagă bobina la masă


Explanation:
O idee...

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2012-02-05 21:18:44 GMT)
--------------------------------------------------

Sau bobinele- pentru ca vad ca e forma de plural...

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2012-02-05 21:21:43 GMT)
--------------------------------------------------

Nu stiu sigur daca asta inseamna ca "face scurt" ...

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 81
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: leagă bobinajele la masă
2 hrs
  -> Thx, Liviu :)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scurtcircuiteaza infasurarea


Explanation:
1.4.2. Defecte ale înfăşurărilor maşinilor electrice
Cele mai frecvente defecte ale înfăşurărilor maşinilor electrice sunt: scă
derea rezistenţei de izolaţie faţă de masă, întreruperea înfăşurărilor şi scurtcircuitul. Scăderea rezistenţei de izolaţie se produce, de obicei, datorită umezirii înfăşurărilor, ca urmare a transportului, a depozitării timp îndelungat în încăperi umede, neîncălzite, a pătrunderii apei sau vaporilor de apă în maşină, a nefuncţionării timp îndelungat în anotimpul umed al anului. Întreruperea înfăşurărilor se produce,de obicei, în punctele unde s-au executat lipituri pentru realizarea conexiunilor necesare.Scurtcircuitul între înfăşurări şi masă, dintre înfăşurări sau între spirele aceleia şi înfăşurări pot ducela întreruperea înfăşurărilor şi la deteriorarea parţială
sau totală a acesteia

roberto_sava
Native speaker of: Native in RomanianRomanian