KudoZ home » English to Romanian » Environment & Ecology

proceeds

Romanian translation: venit


19:33 Feb 11, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Environment & Ecology / emissions trading system
English term or phrase: proceeds
These will include a progressive move towards greater auctioning of allowances with at least half of the proceeds devoted to fighting climate change and facilitating the move towards a low-carbon economy.
Cristina Bolohan
Romania
Romanian translation:venit
Explanation:
Cred că se referă la venitul obținut în urma comercializării certificatelor de emisii.

Ca aici: ”Veniturile obtinute din comercializarea certificatelor de emisii le revin statelor membre si ar trebui utilizate pentru a ajuta UE sa se adapteze unei economii care sa respecte mediul, prin sprijinirea inovatiei in domenii cum ar fi sursele regenerabile de energie, captarea si stocarea dioxidului de carbon. O parte din venituri ar trebui, de asemenea, sa fie destinate pentru a ajuta tarile in curs de dezvoltare sa se adapteze schimbarilor climatice. Comisia estimeaza ca veniturile provenite din licitatii ar putea atinge 50 de miliarde de euro anual pana in 2020.”

proceeds
The amount received from the sale of an asset. The term usually refers to the amount received before deduction of commissions or other costs related to the transaction.
Selected response from:

Oana Ţica
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1profitIonela Popescu
4venit
Oana Ţica


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
profit


Explanation:
proceeds (noun, plural form only) = profit.

Ionela Popescu
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Airinei
1 day1 hr

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
venit


Explanation:
Cred că se referă la venitul obținut în urma comercializării certificatelor de emisii.

Ca aici: ”Veniturile obtinute din comercializarea certificatelor de emisii le revin statelor membre si ar trebui utilizate pentru a ajuta UE sa se adapteze unei economii care sa respecte mediul, prin sprijinirea inovatiei in domenii cum ar fi sursele regenerabile de energie, captarea si stocarea dioxidului de carbon. O parte din venituri ar trebui, de asemenea, sa fie destinate pentru a ajuta tarile in curs de dezvoltare sa se adapteze schimbarilor climatice. Comisia estimeaza ca veniturile provenite din licitatii ar putea atinge 50 de miliarde de euro anual pana in 2020.”

proceeds
The amount received from the sale of an asset. The term usually refers to the amount received before deduction of commissions or other costs related to the transaction.


    Reference: http://www.naturenergy.ro/index.php?pag=7&id=190&titlu_pagin...
    Reference: http://financial-dictionary.thefreedictionary.com/proceeds
Oana Ţica
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc