KudoZ home » English to Romanian » Environment & Ecology

inventory analysis

Romanian translation: analiza inventarului (ciclului de viata)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inventory analysis, life cycle
Romanian translation:analiza inventarului (ciclului de viata)
Entered by: Dan Dascalescu

14:02 Jul 2, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / environment
English term or phrase: inventory analysis
Inventory analysis. The life cycle of a product is a series of processes and systems tied together in their common purpose of creating the product. Inventory analysis is a listing of these processes and systems, their boundaries, and the potential impact of each process and system.

Collecting together the inputs and the outputs of a system is called inventory analysis.

Multumesc!
Dan Dascalescu
United States
analiza inventarului ciclului de viata
Explanation:
Deocamdata normele din ISO seria 14000 nu au o versiune oficiala in romana dar traducerea oficala in franceza este "analyse de l'inventaire du cycle de vie" iar cea in italiana este "analisi dell’inventario del ciclo di vita". Cum limba romanica este si romana...

Dupa acelasi ISO 14040
inventory analysis (analiza inventarului ciclului de viata) = "Faza in evaluarea ciclului de viata al unui produs care cuprinde stabilirea si cuantificarea fluxurilor de intrare si de iesire pentru un anumit system de produse pe durata ciclului de viata al acestuia"

Este o faza in care, avand in vedere complexitatea si varietatea de aspecte, se folosesc pe scara larga algoritimii de maximizare vectoriala si in general tehnicile de analiza multi-atribut.
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Multumesc Costin!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2analiza ciclului de viata
Irene S.
4 +1analiza de proces
asco
5analiza inventarului ciclului de viata
costinro
4evaluarea ciclului de viata al produsului
Daniela McKeeby


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
analiza de proces


Explanation:
Analiza de proces este analiza de trecere in revista a acestor sisteme si procese, a limitelor acestora si a impactului potential asupra fiecarui proces si sistem.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
1 day1 hr
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
analiza ciclului de viata


Explanation:
http://glossary.eea.eu.int/EEAGlossary/L

REZ 2.1.1
... Se face initierea in noua metoda de analiza a produsului si activitatilor “Analiza
ciclului de viata “ in cadrul careia indicatorul intensivitatii ...
nare.renerg.pub.ro/leonardo/romana/ RezumateHtml/RezII11/REZII11.html - 10k - in Cache - Pagini similare

[DOC]CAP
Formatul fisierelor: Microsoft Word 97 - Versiunea HTML
... Analiza ciclului de viaţă al produsului permite orientarea opţiunilor strategice
şi obligă responsabilii să-şi adapteze politicile în funcţie de ...
tqm.engineering.uttgm.ro/Masterat2001/Cursuri/LiviuMarian/ StrategiiManageriale/capitolul7.doc - Pagini similare

MANAGEMENTUL DESEURILOR SOLIDE
... 1.3.Clasificarea deşeurilor solide. 1.4.Analiza ciclului de viaţă al produselor.
2. Legislaţia în domeniul deşeurilor solide nepericuloase. ...
www.ecomanagement.ro/ro/G4.htm - 14k - in Cache - Pagini similare



Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
1 min
  -> thank you, Serghei

agree  asco
4 hrs
  -> multumesc, asco

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
evaluarea ciclului de viata al produsului


Explanation:
Vezi primul link, Art.5 si Anexa nr.2

b) ciclu de viaţă al unui produs - alegerea materiilor prime, fabricarea, inclusiv conceperea şi proiectarea, distribuirea, consumul şi utilizarea până la eliminarea/distrugerea acestuia după folosire;


    Reference: http://www.mappm.ro/legislatie/ippc/ecoetichetare.pdf
    Reference: http://www.hydrop.pub.ro/MENER/baza.htm
Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Grading comment
"inventory analysis" PS: just testing "decline", no offense
The asker has declined this answer
Comment: "inventory analysis" PS: just testing "decline", no offense

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
analiza inventarului ciclului de viata


Explanation:
Deocamdata normele din ISO seria 14000 nu au o versiune oficiala in romana dar traducerea oficala in franceza este "analyse de l'inventaire du cycle de vie" iar cea in italiana este "analisi dell’inventario del ciclo di vita". Cum limba romanica este si romana...

Dupa acelasi ISO 14040
inventory analysis (analiza inventarului ciclului de viata) = "Faza in evaluarea ciclului de viata al unui produs care cuprinde stabilirea si cuantificarea fluxurilor de intrare si de iesire pentru un anumit system de produse pe durata ciclului de viata al acestuia"

Este o faza in care, avand in vedere complexitatea si varietatea de aspecte, se folosesc pe scara larga algoritimii de maximizare vectoriala si in general tehnicile de analiza multi-atribut.


    Reference: http://www.rtt.org/ISO/TC207/TermBank/14049.html
    Reference: http://www.metea.uniba.it/CEEDES/glossait.htm
costinro
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc Costin!