KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

write-down of intangible asset

Romanian translation: deprecierea imobilizărilor necorporale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:write-down of intangible asset
Romanian translation:deprecierea imobilizărilor necorporale
Entered by: xxxMihai Badea

08:56 Feb 22, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / audit
English term or phrase: write-down of intangible asset
Net revenues: $1,616.3 $1,616.3 $1,629.4 $ 385.0 $ 385.0 $ 389.9

Costs and expenses:
Cost of services 1,010.9 1,010.9 980.2 242.1 242.1 244.2
Selling, general and administrative 495.3 495.3 523.3 123.9 123.9 123.6
Interest expense, net 47.1 74.9 82.0 11.3 15.0 20.5
Amortization of intangible assets 27.0 41.6 44.7 6.2 9.8 11.0
Provision for restructuring and other special charges 223.6 223.6 50.6 -- 21.9 4.7
Write-down of intangible assets 445.0 445.0 -- -- 445.0 --
Other, net 1.2 1.2 6.2 1.4 1.4 1.8
Total 2,250.1 2,292.5 1,687.0 384.9 859.1 405.8
(Loss) income before taxes (633.8) (676.2) (57.6) 0.1 (474.1) (15.9)
Income tax (benefit) expense


Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
deprecierea imobilizărilor necorporale
Explanation:
Pentru "intangible assets" există într-adevăr mai multe variante menţionate de dicţionare, însă în literatura de specialitate, în legislaţie şi în practică se foloseşte termenul "imobilizări necorporale"

Vezi şi "Planul contabil" KPMG.

www.kpmg.ro/dbfetch/52616e646f6d4956a5c19a93b7b4c72453e73b1...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-22 11:06:31 GMT)
--------------------------------------------------

"Amortizări şi provizioane pentru ***deprecierea imobilizărilor corporale şi necorporale***"
ms.mfinante.ro/FORM.doc
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2deprecierea imobilizărilor necorporalexxxMihai Badea
4 +2inregistrarea activelor necorporale la o valoare mai mica
Maria Tulbure
4reducerea valorii activelor incorporale (intangibile)
Andrei Albu


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
write-down of intangible assets
reducerea valorii activelor incorporale (intangibile)


Explanation:
reducerea valorii activelor incorporale (intangibile)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inregistrarea activelor necorporale la o valoare mai mica


Explanation:
Dictionar de contabilitate - P. H. Collin, Adrian Jollife, editura Universal Dalsi - 2000

write down - a inregistra un bun la o valoare mai mica decat cea anterioara; 'the car is written down in the company's books' - masina este inscrisa la o valoare mai mica in registrele companiei;

written-down value - valoarea unui activ asa cum apare in conturile companiei, dupa ce a scazut (ca valoare)

writedown - inregistrarea unui bun fix la o valoare mai mica

Maria Tulbure
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela BUFNILA
11 mins

agree  Chornelia
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
deprecierea imobilizărilor necorporale


Explanation:
Pentru "intangible assets" există într-adevăr mai multe variante menţionate de dicţionare, însă în literatura de specialitate, în legislaţie şi în practică se foloseşte termenul "imobilizări necorporale"

Vezi şi "Planul contabil" KPMG.

www.kpmg.ro/dbfetch/52616e646f6d4956a5c19a93b7b4c72453e73b1...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-02-22 11:06:31 GMT)
--------------------------------------------------

"Amortizări şi provizioane pentru ***deprecierea imobilizărilor corporale şi necorporale***"
ms.mfinante.ro/FORM.doc

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 584
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Fiind vorba despre o cheltuială, cred că depreciere este corect.
5 days
  -> Mulţumesc, Lucia!

agree  Bogdan Dusa: termenul "depreciere", pentru imobilizari necorporale, este universal folosit in literatura contabila.
8 days
  -> Mulţumesc, Bogdan!