KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

non early bird

Romanian translation: exclusiv perioadei de inceput/fazei de prototip/perioadei de promotie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non early bird
Romanian translation:exclusiv perioadei de inceput/fazei de prototip/perioadei de promotie
Entered by: Bogdan Burghelea

07:22 Oct 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: non early bird
non early bird project
Mihaela Balta
exclusiv perioadei de inceput/fazei de prototip/perioadei de promotie
Explanation:
Cred casintagma este inrudita cu zicatoarea "The early bird catches the worm", in general tradusa in romana ca: "Cine se scoala de dimineata, departe ajunge". Din pacate, nu vad cum am transpune zicatoarea in contextul acesta.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4exclusiv perioadei de inceput/fazei de prototip/perioadei de promotie
Bogdan Burghelea
3 +1non early bird
Mihaela Marandis


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
non early bird


Explanation:
se păstrează expresia şi în română. Early bird - un fel de perioada promotionala.

e.g. Early bird (?) registration (Register before 30 June 2000)
Non early bird registration (Registration after 1 July 2000)


    Reference: http://www.studenttravel.ro/?action=1&code=45&lng=ro
    Reference: http://www.andyszekely.ro/ro/training/lab_profile.html
Mihaela Marandis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
47 mins
  -> Mulţumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
exclusiv perioadei de inceput/fazei de prototip/perioadei de promotie


Explanation:
Cred casintagma este inrudita cu zicatoarea "The early bird catches the worm", in general tradusa in romana ca: "Cine se scoala de dimineata, departe ajunge". Din pacate, nu vad cum am transpune zicatoarea in contextul acesta.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emina Popovici: Asta e!
9 mins
  -> multumesc!

agree  Elena Iercoşan
1 hr
  -> multumesc!

agree  Diana Wright
6 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Anca Petrescu
6 days
  -> mulţumesc!