KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

self assessment return (UK)

Romanian translation: declaratia anuala de venit


16:02 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: self assessment return (UK)
....we have been instructed to prepare accounts for Mr.X's***self assessment return***after 5 April 2008.
Rose Marie Matei
Romanian translation:declaratia anuala de venit
Explanation:
Draga rosematei, formula din acesta trebuie sa completez si eu in fiecare an. este o declaratie (anuala) de venit care se depunde la sfarsitul fiecarui an financiar (in Anglia te pasuiesc pana la sfarsitul lui Ianuarie) mai ales de catre persoanele care au mai multe surse de venit, si anume sunt si angajati, si liber profesionisti. Uneori taxele platite la stat sunt mai mari, si, ca urmare a acestui self assessment, ti se restituie o suma sau, dimpotriva, mai trebuie sa platesti o suma suplimentara.
Selected response from:

Irina Schwab
United Kingdom
Grading comment
Da, cred ca este raspunsul potrivit pentru ca firma mandatata pregateste declaratia, asa cum de fapt se face si la noi, nu e neaparat nevoie sa o faci singur. Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4declaratia anuala de venit
Irina Schwab
4regularizare fiscala
Alexandru Molla


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
self assessment return (uk)
regularizare fiscala


Explanation:
.

Alexandru Molla
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc !


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
self assessment return (uk)
declaratia anuala de venit


Explanation:
Draga rosematei, formula din acesta trebuie sa completez si eu in fiecare an. este o declaratie (anuala) de venit care se depunde la sfarsitul fiecarui an financiar (in Anglia te pasuiesc pana la sfarsitul lui Ianuarie) mai ales de catre persoanele care au mai multe surse de venit, si anume sunt si angajati, si liber profesionisti. Uneori taxele platite la stat sunt mai mari, si, ca urmare a acestui self assessment, ti se restituie o suma sau, dimpotriva, mai trebuie sa platesti o suma suplimentara.

Irina Schwab
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Da, cred ca este raspunsul potrivit pentru ca firma mandatata pregateste declaratia, asa cum de fapt se face si la noi, nu e neaparat nevoie sa o faci singur. Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
11 mins
  -> multumesc

neutral  Alexandru Molla: de acord cu dvs., insa in contextul respectiv analiza este realizata de altcineva (nu de titular), care nu face o declaratie per se, cum faceti dvs. anual, ci o analizeaza pentru regularizarea fiscala.
19 mins
  -> Domul Molla, contextul este ft clar, pregateste ”accounts” in vederea acestui formular. La un moment dat, daca sunt venituri din self employment sau alta sursa, trebuie sa atasezi accounts. Pana si eu atasez accounts, pe care le fac singura sau contabilul

agree  MMFORREST
1 hr
  -> multumes

agree  Anca Nitu: without doubt http://www.hmrc.gov.uk/sa/
3 hrs
  -> multumesc

agree  Cristiana Coblis
5 hrs
  -> multumesc