KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

retail banking

Romanian translation: servicii bancare pentru persoane fizice


09:35 Nov 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: retail banking
este corect tradus: Servicii bancare de vazanare?
Multumesc frumos
eneralu
Romania
Romanian translation:servicii bancare pentru persoane fizice
Explanation:
ING Bank România (Wholesale Banking - servicii pentru companii şi Retail Banking -servicii pentru persoane fizice) ocupă împreună locul al 4-lea în ierarhia instituţiilor bancare.

http://www.comunicatedepresa.ro/Dialog_cu_noua_conducere_a_I...
Selected response from:

Cristina Balmus
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9servicii bancare pentru persoane fiziceCristina Balmus
3 +3retail banking
anamaria bulgariu
4 +1produse şi servicii bancare adresate persoanelor fizice
Anca Oprita
5activitate bancara cu amanuntul
Nina Iordache
3 +1operaţii pentru micii depunători
Cristina Bolohan
4activitate de retail
Cristina Najam


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
retail banking


Explanation:
S-a păstrat termenul in română.

Retail banking - oferta de produse si servicii a unei banci adresate persoanelor fizice (credite, depozite, carduri si servicii asociate cardurilor).



--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-11-11 09:39:52 GMT)
--------------------------------------------------

RETAIL BANKING - inovatie si strategie
EDITIA a VIIa
2 Octombrie 2007, Hotel Intercontinental

Cine? Unde? Când?

Finmedia şi Institutul Bancar Român au plăcerea de a organiza a VII-a ediţie a seriei de conferinţe „Retail Banking – Inovaţie şi strategie în Retail banking. Satisfacerea clientului şi diferenţierea pentru obţinerea unui avantaj competitiv” care va avea loc pe data de 2 octombrie 2007, în Hotel Intercontinental, Sala Rondă, începând cu orele 9.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-11-11 09:40:35 GMT)
--------------------------------------------------



* Mobil
*
* Cariere
*
* Despre Noi
*
* Parteneriate
*
* Contact

LOGIN INREGISTRARE
Duminica, 02 nov 2008, 03:45
Actualizat: acum 9 ore si 58 minute
Business Standard

* HOME
* NEWS
o Intern
o Extern
* COMPANII & BANCI
o Auto
o Consulting
o Energie
o Farma & sanatate
o Financiar
o Horeca & turism
o Imobiliare & constructii
o Industrii
o IT & TELECOM
o Luxury
o Media & comunicare
o Resurse umane
o Retail & FMCG
o Servicii
o Transport & distributie
* INVESTITII
o Asigurari & pensii
o Centrul de Date
o Cifrele zilei
o Piete de capital
o Servicii financiare
* LIDERI & ANALIZE
o Think Big
o Pe bloguri
o For the record
o Caricatura zilei
o Poll
o Focus
o Interviu
o Opinia redactiei
o Feedback Manager
o Comentarii invitat
o Story
o Oxford Analytica
o Perspective globale
o Library
o Weekender
* MACRO
* FUZIUNI & ACHIZITII
* ENGLISH BRIEF
o Money Race



Home»retail banking

retail banking
In cadrul articolelor Business Standard sunt 88 referiri la "retail banking".
Banco Santander cumpara Sovereign Bank pentru 1,4 mld. € (15 oct 2008)
Institutia financiara spaniola Banco Santander a ajuns la un acord privind achizitionarea restului de actiuni ale bancii Sovereign Bank, din care detinea deja 24%, pentru suma de 1,9 miliarde dolari (1,4 mld. euro), potrivit publicatiei Wall Street Journal. Citeste

An de consolidare pentru Odyssey (09 sep 2008)
Agentia de publicitate full service Odyssey, unul dintre primii 15 jucatori de pe piata locala, a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 13 mil. euro si un profit net de 860 mii de euro. Pentru 2007, marja de profit a agentiei ... Citeste

Garanti Bank ofera clientilor noi dobanzi cu 0,25 puncte procentuale mai mari la depozite (01 sep 2008)
Garanti Bank majoreaza dobanzile la toate depozitele, in lei sau valuta, pentru clientii noi ai bancii, cu 0,25 puncte procentuale, noile dobanzi aplicandu-se pentru orice perioada de constituire a depozitului, a anuntat banca, luni, intr-un comunicat. Oferta este valabila pana la sfarsitul acestui an, ... Citeste

Standard L!VE
MEF: Bancile trebuie sa aprobe mai usor cofinantari la proiecte europene, deja verificate de Guvern
ING Bank Romania sustine ca nu face parte din niciun cartel care ar fi manipulat piata monetara
Finantele ar putea emite obligatiuni in euro pe piata romaneasca pana la finalul lui 2008
O echipa comuna FMI-Banca Mondiala vine in 3 noiembrie la Bucuresti sa evalueze sistemul financiar
Parlamentul ucrainean a adoptat un plan anticriza cerut de FMI


Retailul la ING Bank Romania, profitabil din 2011 (29 aug 2008)
Afacerile de retail bancar ale ING din Romania, care vor deveni profitabile in 2011, au continuat sa produca pierderi si in al doilea trimestru al anului, pe fondul continuarii investitiilor masive in dezvoltare, dar aceasta pierdere s-a redus semnificativ, comparativ cu perioadele de raportare ...

anamaria bulgariu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ştefania Iordan
36 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Radu DANAILA
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
servicii bancare pentru persoane fizice


Explanation:
ING Bank România (Wholesale Banking - servicii pentru companii şi Retail Banking -servicii pentru persoane fizice) ocupă împreună locul al 4-lea în ierarhia instituţiilor bancare.

http://www.comunicatedepresa.ro/Dialog_cu_noua_conducere_a_I...


Cristina Balmus
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: http://www.ing.ro/ing/ro/ING/Despre-ING/ING-Romania/Domenii-...
2 mins
  -> Multumesc!

agree  cornelia mincu
6 mins
  -> Multumesc!

agree  Nina Iordache: Exact! Iata si explicatia:Banking services offered to the general public. Retail banking services are a group of financial services that includes installment loans, residential mortgages, equity credit loans, deposit services, and individual retirement ac
8 mins
  -> Multumesc!

agree  Cristina Butas
1 hr
  -> Multumesc!

agree  anamaria bulgariu
1 hr
  -> Multumesc!

agree  intense
4 hrs
  -> Merci!

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Multumesc.

agree  Adde
14 hrs
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Mutlumesc.

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
operaţii pentru micii depunători


Explanation:
retail banking-operaţii pentru micii depunători
dict. econ. englez-român, român-englez, Nicolae Cruţan

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxairineiv
23 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
produse şi servicii bancare adresate persoanelor fizice


Explanation:
E vorba de segmentul de servicii bancare pentru persoane fizice. Opusul termenului e "corporate banking", adica servicii bancare pentru firme/companii.


    Reference: http://www.standard.ro/dictionar/retail_banking.html
Anca Oprita
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
activitate de retail


Explanation:
Conform Aquis comunitar, Glosar bancar
INSTITUTUL EUROPEAN DIN ROMÂNIA
Directia Coordonare Traduceri
octombrie 2007

EN retail banking
FR banque de dépôt
DE Kundengeschäft der Banken
RO activitate de retail
sursa: 32003O0002, apendice tabel punctul 1.10

Cristina Najam
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
activitate bancara cu amanuntul


Explanation:
Iata ce am gasit in glosarul meu, cat si pe net:

http://www.euroticket.ro/utile/glosar_termeni_economici_banc...

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44