KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

actuarial assumption

Romanian translation: ipoteza actuariala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:actuarial assumption
Romanian translation:ipoteza actuariala
Entered by: Ilinca Florea

22:09 Nov 12, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: actuarial assumption
context
- risks relating to investment returns and actuarial assumptions

din acelasi sumar de afaceri

multumesc
nelly matthews
New Zealand
ipoteza actuariala
Explanation:
sugestie
Selected response from:

Ilinca Florea
France
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8ipoteza actuariala
Ilinca Florea
3estimare actuariala
tagore


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
ipoteza actuariala


Explanation:
sugestie

Ilinca Florea
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Andronache
19 mins
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: sau premiza
24 mins
  -> multumesc mult

agree  Kathleen79
13 hrs
  -> multumesc

agree  Cristina Balmus
13 hrs
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: ipoteza e termenul utilizat in statistica
19 hrs
  -> multumesc mult

agree  Oana Duta
1 day15 hrs
  -> multumesc

agree  Lucica Abil: Păcat că nu ştiţi să vă susţineţi propunerea (corect: ipoteză actuarială). O referinţă de încredere aici http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...
1 day22 hrs
  -> da, mai am de invatat, multumesc foarte mult

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
estimare actuariala


Explanation:
Conf. definitiei din articolele de mai jos.
Intr-adevar, estimarea se poate face luand in calcul diferite ipoteze de calcul.
Ref.
www.eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2008...

Cu bine.


    Reference: http://www.wisegeek.com/what-is-an-actuarial-assumption.htm
    Reference: http://www.investorwords.com/5393/actuarial_assumption.html
tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47
Notes to answerer
Asker: Multumesc chiar daca colegii au votat pentru ipoteza actuariala eu cred totusi ca, in functie de context, si estimare actuariala este bine.