KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

current financial statements

Romanian translation: situaţia financiară curentă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current financial statements
Romanian translation:situaţia financiară curentă
Entered by: Sigina

12:22 Nov 26, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / financiar-bancar
English term or phrase: current financial statements
se foloseste in chestionarul KYC -customer profile
iuliana ilie
situaţia financiară curentă
Explanation:
Cred că aici merge formularea asta, dicţ. mai spune raport financiar şi declaraţie de venituri..

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-11-26 12:48:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Este bine să aşteptaţi în alegerea răspunsului, mai sunt colegi care doresc să expună comentarii mai pertinente, poate, şi regulile site-ului impun să se aştepte cam 24 de ore..
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3situaţia financiară curentă
Sigina
4extrase de cont financiare curente
Elena ILISOI


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extrase de cont financiare curente


Explanation:
idee

Elena ILISOI
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
situaţia financiară curentă


Explanation:
Cred că aici merge formularea asta, dicţ. mai spune raport financiar şi declaraţie de venituri..

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-11-26 12:48:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Este bine să aşteptaţi în alegerea răspunsului, mai sunt colegi care doresc să expună comentarii mai pertinente, poate, şi regulile site-ului impun să se aştepte cam 24 de ore..

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: sau declaratiile financiare curente/lunare
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
5 days
  -> Mulţumesc