KudoZ home » English to Romanian » Finance (general)

open interest

Romanian translation: poziţii deschise


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:open interest
Romanian translation:poziţii deschise
Entered by: raikks

03:41 Nov 27, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: open interest
Technical analysis is applicable to stocks, indices, commodities, futures or any tradable instrument where the price is influenced by the forces of supply and demand. Price refers to any combination of the open, high, low, or close for a given security over a specific time frame. The time frame can be based on intraday (1-minute, 5-minutes, 10-minutes, 15-minutes, 30-minutes or hourly), daily, weekly or monthly price data and last a few hours or many years. In addition, some technical analysts include volume or >open interest< figures with their study of price action.
raikks
Romania
poziţii deschise
Explanation:
'O pozitie detinuta pe un contract futures se poate deschide/ inchide in orice sedinta de tranzactionare pe durata de viata a contractului. Pozitiile deschise la scadenta se lichideaza:
- prin decontare finala (cash settlement)
Dupa inchiderea sedintei de tranzactionare raman pozitii deschise pe contract
-Lichidarea se face la pretul spot aferent pietei de referinta (in cazul nostru cursul de referinta al BNR din ziua de scadenta)'
www.ase.ro/upcpr/profesori/165/RMFI 3.ppt

'Total Pozitii Deschise sau Open Interest (Open Interest) reprezinta numarul total de contracte cumparate sau vandute corespunzatoare unei serii IFD, care nu au fost inchise printr-o tranzactie de sens contrar, prin exercitare sau prin expirare/inchidere de catre Casa de Compensare la scadenta.'
http://www.bvb.ro/companies/derivatives.aspx?t=6

http://dictionar.netflash.ro/termeni-financiari/?w=pozitii s...
Selected response from:

crocox
Romania
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1poziţii deschise
crocox
3contracte deschiseAdriana Dragomir


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contracte deschise


Explanation:
http://www.bvb.ro/companies/derivatives.aspx?t=6
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_interest

Adriana Dragomir
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poziţii deschise


Explanation:
'O pozitie detinuta pe un contract futures se poate deschide/ inchide in orice sedinta de tranzactionare pe durata de viata a contractului. Pozitiile deschise la scadenta se lichideaza:
- prin decontare finala (cash settlement)
Dupa inchiderea sedintei de tranzactionare raman pozitii deschise pe contract
-Lichidarea se face la pretul spot aferent pietei de referinta (in cazul nostru cursul de referinta al BNR din ziua de scadenta)'
www.ase.ro/upcpr/profesori/165/RMFI 3.ppt

'Total Pozitii Deschise sau Open Interest (Open Interest) reprezinta numarul total de contracte cumparate sau vandute corespunzatoare unei serii IFD, care nu au fost inchise printr-o tranzactie de sens contrar, prin exercitare sau prin expirare/inchidere de catre Casa de Compensare la scadenta.'
http://www.bvb.ro/companies/derivatives.aspx?t=6

http://dictionar.netflash.ro/termeni-financiari/?w=pozitii s...


crocox
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc!