KudoZ home » English to Romanian » Fisheries

channel catfish

Romanian translation: somn patat/somn de canal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:channel catfish
Romanian translation:somn patat/somn de canal
Entered by: adinag

06:50 Nov 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Fisheries
English term or phrase: channel catfish
este somn de canal?
Elena Matei
somn patat/somn de canal
Explanation:
http://data.gbif.org/species/13543761

se pare ca si aceste denumiri sunt acceptate

--------------------------------------------------
Note added at 22 minute (2008-11-20 07:13:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.flmnh.ufl.edu/fish/gallery/descript/channelcatfis...

http://www.fishbase.com/country/CountryComNamesSearchList.cf...
Selected response from:

adinag
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1somn american
Vera Costea
4somn patat/somn de canaladinag
4 -2peşte-pisică de canal
Cristian Brinza


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
peşte-pisică de canal


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  adami: Doar un calc...
1 hr
  -> Ok, mersi. Mă gândesc că traducerile oficiale pentru UE nu-s făcute de neaveniţi.

disagree  Filip Marian Andrei: Catfish=somn :) nu ştiu ce cauţi aici ...
1 day7 hrs
  -> Mersi. Nu cred că am înţeles mesajul de după zâmbet.

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
somn american


Explanation:
Denumirea latina este "ictalurus punctatus"
http://www.tpwd.state.tx.us/huntwild/wild/species/ccf/

Iar in romana vad ca se foloseste "somn american"

SOMN AMERICAN (Ictalurus punctatus)

Originara din America de Nord. Provine din Importul a doua loturi de larve. Specia fiind termofila si pretabila cresterii intensive si semiintensive, este conservata in asteptarea dezvoltarii unor astfel de tehnologii in Romania.

http://www.gazetadeagricultura.info/index.php?option=com_con...

Dar am gasit si "somn de canal" si "peste-pisica de canal", insa a doua varianta imi suna cam "fuculition", sincer.

Vera Costea
Canada
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  adinag: http://data.gbif.org/species/13539793/commonName/Somn americ...
31 mins

agree  adami
1 hr
  -> mulțumesc

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
somn patat/somn de canal


Explanation:
http://data.gbif.org/species/13543761

se pare ca si aceste denumiri sunt acceptate

--------------------------------------------------
Note added at 22 minute (2008-11-20 07:13:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.flmnh.ufl.edu/fish/gallery/descript/channelcatfis...

http://www.fishbase.com/country/CountryComNamesSearchList.cf...

adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4