KudoZ home » English to Romanian » Food & Drink

nog

Romanian translation: bere tare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:eggnog
Romanian translation:bere tare
Entered by: Bogdan Honciuc

13:02 Jul 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Food & Drink
English term or phrase: nog
There goes my nog, and my eggs.

Nu am mai mult context. E o replica pe care o spune un personaj, fara legatura cu dialogul anterior.
E posibil ca intreaga propozitie sa fie un idiom?
Multumesc.
Bogdan Honciuc
Romania
bere tare
Explanation:
cf webster - nog + US any beverage made with beaten eggs, usually with alcoholc liquor, eggnog

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-07-17 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

eu nu cred ca e acelasi lucru cu \"lapte de pasare\"...eggnog pare o bautura, cu alcool, pe cand \"laptele de pasare\" e .. desert...cel putin eu asa il consum si n-am auzit vreodata sa fie cu alcool.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-07-17 13:26:50 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca am echivalat prost sensurile. adica - webster scrie ca sint 2 sensuri la eggnog: 1. ce am scris eu mai sus ca e bautura aia cu oua; si 2. a kind of strong ale.
eu am echivalat 1 cu 2 in raspunsul de mai sus. graba strica treaba. ma scuzati.
Selected response from:

Sinziana Paltineanu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bautura cu oua( batute)..
Mihaela Brooks
4bere tareSinziana Paltineanu


Discussion entries: 6





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bautura cu oua( batute)..


Explanation:
se vinde ca si la laptele la cutie...este o amestecatura de oua batute si lapte. daca o prepari acasa, poti adauga lichior/tarie.
eggnog...este denumirea...dar i se spune...nog..


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-07-17 13:20:36 GMT)
--------------------------------------------------

Nog
1. A nickname for Eggnog. 2. Any beverage made with beaten egg, milk and usually liquor. 3. In certain parts of England the term nog refers to strong ale.
http://www.answers.com/nog

bere si lapte?
este ca un fel de crema de pasare...dar putin mai strong la gust decit ce facea mama...






--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-07-17 13:26:10 GMT)
--------------------------------------------------

egg·nog (ĕg\'nŏg\')
n.
A drink consisting of milk or cream, sugar, and eggs beaten together and often mixed with an alcoholic liquor such as rum or brandy.

This chilled Christmas beverage consists of a homogeneous blend of milk or cream, beaten eggs, sugar, nutmeg and usually liquor of some kind. Rum was the spirit noted in early references to the drink, but brandy and whiskey are also common additions. Liquor-free eggnog has long been served to convalescents and growing children. Some eggnogs are made by separating the eggs and stiffly beating the whites before adding them to the milk mixture; this produces an airier brew. Commercial eggnog is sans liquor and must contain 1 percent egg-yolk solids by weight
http://www.answers.com/topic/eggnog

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Marian Andrei: este o bautura cu oua foarte cremoasa si galbena. Am baut in Franta.Numai eu stiu ce rau mi-a fost. 8))))))
1 day8 hrs
  -> Mersi Andrei...eu nu sint amatoare de aceasta bautura, dar stiu sigur ca nu se amesteca cu bere

agree  mariamanuela: sigur nu e bere si nici nu are vreolegatura cu berea; lichior cu crema de oua poate ar fi o alta varianta; in orice caz, nu bere tare; are dreptate Mihaela
2 days5 hrs
  -> Multumesc MariaManuela

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bere tare


Explanation:
cf webster - nog + US any beverage made with beaten eggs, usually with alcoholc liquor, eggnog

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-07-17 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

eu nu cred ca e acelasi lucru cu \"lapte de pasare\"...eggnog pare o bautura, cu alcool, pe cand \"laptele de pasare\" e .. desert...cel putin eu asa il consum si n-am auzit vreodata sa fie cu alcool.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-07-17 13:26:50 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca am echivalat prost sensurile. adica - webster scrie ca sint 2 sensuri la eggnog: 1. ce am scris eu mai sus ca e bautura aia cu oua; si 2. a kind of strong ale.
eu am echivalat 1 cu 2 in raspunsul de mai sus. graba strica treaba. ma scuzati.

Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc