KudoZ home » English to Romanian » Food & Drink

blind taste test

Romanian translation: degustare (prin/după metoda) oarbă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blind taste test
Romanian translation:degustare (prin/după metoda) oarbă
Entered by: Simona Hagiu

14:03 Nov 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: blind taste test
Cunoaste cineva un termen consacrat? e vorba de test de degustare (votca in cazul nostru) fara a se sti marca produselor, mostrele poarta doar niste coduri numerice.

Multumesc anticipat
Simona Hagiu
Romania
degustare (prin/după metoda) oarbă
Explanation:
Marea deceptie: ce dezastru e pe piata! O mentiune speciala pentru curajul producatorului, de a pune intr-o degustare oarba vinurile lui, alaturi de alte vinuri de pe piata, cu mentiunea ca ...
www.vinul.ro/editorial_marea_deceptie_dezastru_piata.html - 74k - În Cache - Pagini similare

Top Tamaioasa Romaneasca Degustarea s-a desfasurat dupa metoda oarba, participantii neputand sa vada etichetele probelor degustate decat dupa incheierea sesiunii. ...
www.vinul.ro/top_tamaioasa_romaneasca.html - 76k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc, nu eram sigura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5degustare (prin/după metoda) oarbă
Andrei Albu
3 +1test orb
Maria Diaconu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
degustare (prin/după metoda) oarbă


Explanation:
Marea deceptie: ce dezastru e pe piata! O mentiune speciala pentru curajul producatorului, de a pune intr-o degustare oarba vinurile lui, alaturi de alte vinuri de pe piata, cu mentiunea ca ...
www.vinul.ro/editorial_marea_deceptie_dezastru_piata.html - 74k - În Cache - Pagini similare

Top Tamaioasa Romaneasca Degustarea s-a desfasurat dupa metoda oarba, participantii neputand sa vada etichetele probelor degustate decat dupa incheierea sesiunii. ...
www.vinul.ro/top_tamaioasa_romaneasca.html - 76k - În Cache - Pagini similare


Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Multumesc, nu eram sigura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli
1 min
  -> Mulţumesc

agree  Antonia Toth
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  lucca
8 mins
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
test orb


Explanation:
Tehnica de evaluare comparativa a caracteristicilor mai multor marci de produse anonime (indeosebi alimentare), prezentate unui grup de consumatori in cadrul unui interviu personal, grup de discutie, intr-un spatiu public etc.
http://iqads.ro/dictionar/blind_test.html

un „test orb” prin care a invitat 15 dintre cei mai influenţi critici francezi de vinuri şi. i-a invitat pe aceştia să deguste vinuri din Franţa
www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=5791

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
3 mins
  -> Mulţumesc