KudoZ home » English to Romanian » Food & Drink

junk-food

Romanian translation: alimente nesănătoase


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:junk-food
Romanian translation:alimente nesănătoase
Entered by: Andrei Albu

13:43 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: junk-food
cum se zice în română?
Ilona Roberts
alimente nesănătoase
Explanation:
sau de-a dreptul "mâncare nesănătoasă" :)
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
multumesc! prefer sa spun în română... :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +14alimente nesănătoase
Andrei Albu
4hrana ne-nutritiva /fara valoare nutritiva
Dana David Kogan
4mancare tip fast-foodŞtefania Iordan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +14
alimente nesănătoase


Explanation:
sau de-a dreptul "mâncare nesănătoasă" :)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc! prefer sa spun în română... :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilinca Florea
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Petrican: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  ioana gabriela sandu
5 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Bolohan: mancare de proasta calitate, “junk food” (mancare si bautura hipercalorica si hipovitaminica), http://ro.altermedia.info/mediusanatate/campanie-impotriva-j...
5 mins
  -> Mulţumesc

agree  Lina Samoila: de acord cu Cristina!
9 mins
  -> Mulţumesc

agree  Mihaela Ghiuzeli: welcome to Burger King !
9 mins
  -> Mulţumesc

agree  Sigina
10 mins
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU: de acord cu Cristina
11 mins
  -> Mulţumesc

agree  intense
11 mins
  -> Mulţumesc

agree  cezara lucas: sau mai zice dictionarul, alimente cu valoare nutritiva, care contin ingrediente considerate nesanatoase dace sunt consumate in mod regulat; pe scurt, labeling as junk food are high levels of refined sugar, white flour, trans fat and saturated fat, salt.
12 mins
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
22 mins
  -> Mulţumesc

agree  MMFORREST
36 mins
  -> Mulţumesc

agree  Corina Dinu
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
3 hrs
  -> Mulţumesc

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mancare tip fast-food


Explanation:
Daca nu poti lasa ca in engleza.

mâncare nesănătoasă (care conţine multe grasimi, glucide), mâncare de tip fast­food

--------------------------------------------------
Note added at 3 minute (2008-11-14 13:47:34 GMT)
--------------------------------------------------

fast-food :D

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-11-14 13:50:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.apropo.ro/wow/mancarea-de-tip-fast-food-ne-omoara...
sau alimente de tip fast-food
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Actualitate/92040/Ali...

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc! prefer sa spun în română... :))


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hrana ne-nutritiva /fara valoare nutritiva


Explanation:
din wikipedia:

"Junk food is an informal term applied to some foods with little or *no nutritional value*, or to products with nutritional value but which also have ingredients considered unhealthy when regularly eaten, or to those considered unhealthy to consume at all. The term was coined by Michael Jacobson, director of the Center for Science in the Public Interest, in 1972.[1]

Factors contributing to labeling as junk food are high levels of refined sugar, white flour, trans fat and saturated fat, salt, and additives such as preservatives and coloring agents. Others include lack of proteins, vitamins, fiber and other nutrients for a healthy diet.




1 - considerentele nutritive au la baza lor sanatatea omului. deci o hrana /un aliment lipsit de acest criteriu este ne-nutritiv cea ce inseamna in detrimentul sanatatii.

2- ne-nutritiv parca imi suna mai elegant .(daca gresesc cu eticheta imi cer scuze.)




    Reference: http://www.answers.com/topic/junk-food
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Junk_food
Dana David Kogan
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4