KudoZ home » English to Romanian » Food & Drink

made-for-you hamburgers

Romanian translation: hamburgeri facuti la comanda (clientului)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:made-for-you hamburgers
Romanian translation:hamburgeri facuti la comanda (clientului)
Entered by: Ilona Roberts

15:32 Nov 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Food & Drink
English term or phrase: made-for-you hamburgers
"In a heavily touted move, the company introduced a new cooking system that promised made-for-you hamburgers even quicker off the grill."

hamburgeri personalizati...? compania este, evident, McDonalds :)
Ilona Roberts
hamburgeri facuti la comanda (clientului)
Explanation:
Nu semipreparati si congelati...
Selected response from:

adami
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7hamburgeri facuti la comanda (clientului)
adami
4asa cum va placAnca Nitu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
hamburgeri facuti la comanda (clientului)


Explanation:
Nu semipreparati si congelati...

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
7 mins
  -> Multumesc!

agree  Cristina Chaplin
27 mins
  -> Multumesc!

agree  wordbridge
1 hr
  -> Multumesc!

agree  George Blum
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Luiza Cosma
3 hrs
  -> Multumesc!

disagree  Anca Nitu: made-for-you = customized ca la Harvey's / in toata America de Nord mancarea se face numai la comanda , asa e legea, altfel iti inchide dugheana ca fiind "unsanitary", "made-for-you" este expresia din reclama lui "Harvey's"
4 hrs
  -> Mi-e greu sa inteleg de ce 'la comanda clientului' inseamna altceva decat 'customized'/'asa cum ii place'...

agree  Tradeuro Language Services
17 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ilinca Florea
20 hrs
  -> Multumesc!

agree  Valentin Alupoaie
5 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
asa cum va plac


Explanation:
aici
made-for-you e ultima chestie
http://findarticles.com/p/articles/mi_m3190/is_/ai_57443864
The chain also is launching a new advertising tag, "Just the way you like it," pitting Harvey's against McDonald's and Burger King, whose marketing strategies include custom-made burgers from their new cooking systems.

in contextul dat
the company introduced a new cooking system that promised made-for-you hamburgers even quicker off the grill

compania a implementat un nou gratar/ sistem de gatit care promite "hamburgheri asa cum va plac" mult mai iute in farfurie

trebuie pastrata nota de reclama, cred

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-11-21 20:39:42 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca McDonald's strikes back :):):)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-11-21 21:20:49 GMT)
--------------------------------------------------

ca sa explic: la Harvey's iti pune ce vrei pe hamburgher, ti-l faci practic singur "customizat " :) de ex poti sa-ti alegi ingredientele: branza, hot sauce si ardei iute :) si moduil de preparare : aproape crud :) gen biftec tartar

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24