KudoZ home » English to Romanian » Furniture / Household Appliances

floor decoration

Romanian translation: elemente/plăci decorative pentru pereţi şi podele


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floor decoration
Romanian translation:elemente/plăci decorative pentru pereţi şi podele
Entered by: Cristina Bolohan

16:57 Nov 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: floor decoration
WALL AND FLOOR DECORATION
Cristina Bolohan
Romania
elemente/plăci decorative pentru pereţi şi podele
Explanation:
"Elemente" dacă în categoria decoraţiunilor pentru pereţi este inclus şi tapetul. "Plăci" dacă e vorba de gresie şi faianţă.
Selected response from:

Mihaela BUFNILA
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7elemente/plăci decorative pentru pereţi şi podele
Mihaela BUFNILA
4 +1decoratiuni pentru/pe podea
alexandrub
3 +1pardoseli decorative
Denise Idel
4finisaje de/pentru podea
adami


Discussion entries: 8





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
finisaje de/pentru podea


Explanation:
http://www.google.ro/search?hl=ro&as_qdr=all&q="finisaje pod...

... si pentru pereti

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
0 min
  -> Multumesc!

disagree  Anca Nitu: http://dexonline.ro/search.php?lexemId=21064 si http://dexonline.ro/search.php?cuv=decora, puteti gasi si expresia romaneasca " a ornamenta" in dictionar si s-o comparati cu aceasta : http://www.merriam-webster.com/dictionary/decoration
3 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pardoseli decorative


Explanation:
,

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  adami: Asta e 'decorative flooring' (parchet exotic etc.).
12 mins
  -> ochei, ochei. însă nu cred că e vorba de finisaj...

agree  Anca Nitu: exact asta e, conform imaginii : http://www.flickr.com/photos/bluefootedbooby/400473036/
2 hrs
  -> Merci!

agree  Irina-Maria Foray
2 hrs
  -> Merci!

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
decoratiuni pentru/pe podea


Explanation:
acelasi lucru

alexandrub
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
18 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
elemente/plăci decorative pentru pereţi şi podele


Explanation:
"Elemente" dacă în categoria decoraţiunilor pentru pereţi este inclus şi tapetul. "Plăci" dacă e vorba de gresie şi faianţă.


    Reference: http://www.casasibiroul.ro/amenajari/parchet-din-pluta.html
Mihaela BUFNILA
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ştefania Iordan
12 mins
  -> Mulţumesc, Ştefania.

agree  Iosif JUHASZ
35 mins
  -> Mulţumesc, Iosif!

agree  Anca Nitu: si asa depinde de cum arata
1 hr
  -> Mulţumesc, Anca.

agree  Denise Idel: :-)
11 hrs
  -> Mulţumesc, Denise.

agree  Emina Popovici
13 hrs
  -> Mulţumesc, Emina.

agree  Tradeuro Language Services
14 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Irina-Maria Foray
14 hrs
  -> Mulţumesc, Irina.