KudoZ home » English to Romanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

hopper

Romanian translation: container de monede; hopper


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hopper
Romanian translation:container de monede; hopper
Entered by: Adde

21:04 Nov 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: hopper
Lista fraze folosite in jocuri de hazard (slot machines). Se traduce in romana sau ramane asa?

Multumesc!
Oana Popovici
Italy
container de monede
Explanation:
O sugestie (asta dacă vrei să-l traduci). Colector de fise cred că se confundă cu acceptor/ colector de bancnote/ monede, din câte observ eu (a doua referinţă).

� Disponibile cu pana la 4 containere de monede,cititor de bancnote si jetoniera electronica
� Optional se poate monta sistemul Eurokey si imprimanta

UTILIZARE
Sali de jocuri
Distribuitoare automate
Parcuri de distractii
Tabere
Sali de gimnastica
http://www.comestero-romania.com/detalii_produs_Multi_Coin.h...

Opţiuni:
- CASHPOT, SUPER BONUS (Jackpot interior)
- dispozitiv de acceptare monede şi Hopper
- colector bancnote (stacker)
http://www.eac.hu/ro.index.php?p=automatak.liberty-classic

Oferim spre vanzare sau inchiriere jocuri electronice de noroc destinate casinourilor sau salilor de jocuri, dotate cu acceptor de bancnote, acceptor de monede, hopper si placi de joc cu unul sau mai multe programe.
http://www.nirano.ro/servicii.htm




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-04 22:51:45 GMT)
--------------------------------------------------

Refers to the mechanical container that holds the money in a slot machine, and also to the device that dispenses the money after a cash out.
Many newer slot machines have no hopper and print a ticket that is redeemable with the casino cashier.
http://www.slotmachinefan.com/slots/terms/hopper.htm

Uite cum arată:
http://gamecenter.ro/hopper-patrat-mk2-p-77.html

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-05 17:08:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere! În principiu cred că e OK, dar au rămas atât de mulţi termeni netraduşi în diverse domenii, încât parcă sună ciudat când îi traducem...
Selected response from:

Adde
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4container de monede
Adde
3colector de fise
Cristina Manoli
3hopper
irina savescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hopper


Explanation:
nu am găsit referinţe pentru jocurile mecanice dar la maşinile de numărat bani coin hopper se păstrează ca atare şi în versiunea în limba română
vezi:
http://www.ropeco.ro/produse/Echipamente-bancare/Masini-de-n...
sau:
http://www.ariola.ro/produse/masini-numarat-monede-scancoin....


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-04 22:27:59 GMT)
--------------------------------------------------

nu ştiu cât te ajută dar paginile următoare îţi explică puţin ce anume este hopper la jocurile mecanice:
prima e în engleză:
http://www.asocoamusement.com/slots/tech.html
şi aceasta e în spaniolă:
http://www.guiatragaperras.com/guiatragaperras-terminologia

irina savescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult, Irina! Am preferat totusi sa il traduc.


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
colector de fise


Explanation:
Eu aș traduce termenul și aș folosi "colector de fise"

Coin hopper is a container where the coins that are immediately available for payouts are held. The hopper is a mechanical device that rotates coins into the coin tray when a player collects credits/coins (by pressing a "Cash Out" button). When a certain preset coin capacity is reached, a coin diverter automatically redirects, or "drops", excess coin into a "drop bucket" or "drop box"


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Slot_machine
Cristina Manoli
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Cristina! M-am gandit si eu la varianta asta, dar sunt de acord cu Adde in privinta faptului ca poate fi confundat cu colectorul/acceptorul de monede.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
container de monede


Explanation:
O sugestie (asta dacă vrei să-l traduci). Colector de fise cred că se confundă cu acceptor/ colector de bancnote/ monede, din câte observ eu (a doua referinţă).

� Disponibile cu pana la 4 containere de monede,cititor de bancnote si jetoniera electronica
� Optional se poate monta sistemul Eurokey si imprimanta

UTILIZARE
Sali de jocuri
Distribuitoare automate
Parcuri de distractii
Tabere
Sali de gimnastica
http://www.comestero-romania.com/detalii_produs_Multi_Coin.h...

Opţiuni:
- CASHPOT, SUPER BONUS (Jackpot interior)
- dispozitiv de acceptare monede şi Hopper
- colector bancnote (stacker)
http://www.eac.hu/ro.index.php?p=automatak.liberty-classic

Oferim spre vanzare sau inchiriere jocuri electronice de noroc destinate casinourilor sau salilor de jocuri, dotate cu acceptor de bancnote, acceptor de monede, hopper si placi de joc cu unul sau mai multe programe.
http://www.nirano.ro/servicii.htm




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-04 22:51:45 GMT)
--------------------------------------------------

Refers to the mechanical container that holds the money in a slot machine, and also to the device that dispenses the money after a cash out.
Many newer slot machines have no hopper and print a ticket that is redeemable with the casino cashier.
http://www.slotmachinefan.com/slots/terms/hopper.htm

Uite cum arată:
http://gamecenter.ro/hopper-patrat-mk2-p-77.html

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-11-05 17:08:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere! În principiu cred că e OK, dar au rămas atât de mulţi termeni netraduşi în diverse domenii, încât parcă sună ciudat când îi traducem...

Adde
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult, Adde! Am ales traducerea propusa de tine, si eu aveam in minte ceva de genul asta (recipient, container, compartiment).Nu sunt convinsa suta la suta de acest "container" pentru ca ma face sa ma gandesc la ceva muuuult mai mare decat un hopper, dar adevarul e ca nu prea sunt multe solutii acceptabile in limba romana.