KudoZ home » English to Romanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

computer

Romanian translation: dispozitiv


13:57 Dec 10, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: computer
În cadrul unui manual de utilizare al unui joc electronic, aparatul în sine este denumit 'computer'.
De ex: "Insert four 'AA' batteries in the base of the *computer*"
sau
"If the *computer* freezes"
sau
"You must now tell the *computer* which position you have chosen"

Aparatul este unul independent, nu are de-a face cu PC-ul (de ex, nu trebuie conectat la calculator)

Să folosesc termenul 'calculator' nu prea îmi e comod. Aş putea folosi termenul generic de 'aparat'? Ce părere aveţi?

Multumesc
Monika Silea
Romania
Romanian translation:dispozitiv
Explanation:
Mai lung ar fi dispozitive pentru jocuri, informal se numesc şi dispozitive de gaming.
Selected response from:

George Colibaba
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4dispozitivGeorge Colibaba
4ordinatorConstantinos Faridis


Discussion entries: 5





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ordinator


Explanation:
ale unor cuvinte de uz curent care nu există în nici unul din celelalte dicţionare ... S.n. Aparat de control al unei instalații de telecomunicații, care urmărește ... mai multor programe fără legătură între ele, într-un ordinator. ...
dex-online.ro/monitor/cauta
ehnica de imagerie medicala bazata pe detectia, cu un aparat adecvat, a radiatiilor ... Deschis in iulie 2005, Centrul de Diagnosticare PRO LIFE a fost unul dintre ... (care da imagini in sectiune ale unui organ) si dintr-un ordinator, ...
www.sfatulmedicului.ro/.../tomografie

--------------------------------------------------
Note added at 19 λεπτά (2010-12-10 14:16:42 GMT)
--------------------------------------------------

εγω προσπαθω παντα να βοηθησω εις το μετρο του δυνατου βεβαιως, αλλα καποιοι παλιοχαρακτηρες δεν το αντιλαμβανονται αυτο και θιγονται σφοδρα με αποτελεσμα να επιδεικνυουν μια εχθρικη συμπεριφορα εναντι εμου. η λεξη computer λατινικης προελευσεως, χρησιμμοποιουμενη ως διεθνης σε πολλές γλωσσες, εχει εφαρμογη εις πλειστους τομεις της τεχνολογια και των βιντεοπαιχνιδιων συμπεριλαμβανομενων!!

Constantinos Faridis
Greece
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Doamnă Lupaşcu, aţi scris cumva în caractere greceşti? Că mie aşa îmi apare nota dvs. şi nu pricep o iotă :)

Asker: Domnule Faridis, credeţi că e potrivit termenul sugerat de dvs. în domeniul indicat de mine: 'Games/Video Games...'? Personal nu l-am prea întâlnit, dar recunosc şi că nu am cumpărat sau citit prea multe manuale ale unor asemenea aparate.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Veronica Lupascu: απαράδεχτο το Kudoz, ναι; Γιατί δίνετε απαντήσεις αν δεν καταλαβαίνετε καθόλου την ερώτηση;;;
3 mins

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
dispozitiv


Explanation:
Mai lung ar fi dispozitive pentru jocuri, informal se numesc şi dispozitive de gaming.

George Colibaba
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Lupascu
19 mins

agree  Klára Kalamár
4 hrs

agree  Denise Idel
4 hrs

agree  Tradeuro Language Services
7 days