International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

You are beautiful beyond words

Romanian translation: esti nespus de frumoasa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:You are beautiful beyond words
Romanian translation:esti nespus de frumoasa
Entered by: EaEurope

02:25 Jun 15, 2005
English to Romanian translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: You are beautiful beyond words
Casual and romantic. Directed to a female in Iasi, Romania.
EaEurope
esti nespus de frumoasa
Explanation:
RESPIRO - FICTION
Era o tânără nespus de frumoasă, îmbrăcată în straie cum nu mai văzusem decât la
muzeul de Istorie a Naţiei. De unde apăruse lângă mine? ...
www.respiro.org/Issue16/Fiction/fiction_stan2.htm - 28k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

elenus
Grading comment
This one sounds the most poetic. Even if it is not a common expression, it works best in sprung iambic pentameter. Thanks a lot, all of you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6esti nespus de frumoasa
elenus
5 +4frumusetea ta nu poate fi descrisa in cuvinte
cristianac42
4 +4esti de o frumusete rapitoareCristian Nicolaescu
4nu se poate spune cat de frumoasa estiSinziana Paltineanu
4cuvintele nu pot spune cat esti de frumoasaNINA (Irina) SMOLEANU
4esti frumoasa dincolo de cuvinte
Mihaela Brooks


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
you are beautiful beyond words
esti frumoasa dincolo de cuvinte


Explanation:
a word by word translation will be
" esti frumoasa dincolo de cuvinte"
this romantic expression/compliment is not so common in romania


Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
you are beautiful beyond words
esti de o frumusete rapitoare


Explanation:
alternate translation
"esti nespus de frumoasa"
http://www.google.ro/search?hl=ro&q="nespus de frumoasa"&met...

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="de o frumusete rapitoar...

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Marasescu: Esti nespus de frumoasa :)
35 mins
  -> multumesc

agree  elenus: Sorry, acum am vazut si cealalta varianta :)
1 hr
  -> nu-i nimic, multumesc

agree  Cristina Butas
2 hrs
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
5 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
you are beautiful beyond words
frumusetea ta nu poate fi descrisa in cuvinte


Explanation:
parerea mea!

cristianac42
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amiclea
1 hr

agree  Andrei Albu
2 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
5 days

agree  Marcos1
27 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
you are beautiful beyond words
cuvintele nu pot spune cat esti de frumoasa


Explanation:
`

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
you are beautiful beyond words
esti nespus de frumoasa


Explanation:
RESPIRO - FICTION
Era o tânără nespus de frumoasă, îmbrăcată în straie cum nu mai văzusem decât la
muzeul de Istorie a Naţiei. De unde apăruse lângă mine? ...
www.respiro.org/Issue16/Fiction/fiction_stan2.htm - 28k - În Cache - Pagini similare

elenus
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
This one sounds the most poetic. Even if it is not a common expression, it works best in sprung iambic pentameter. Thanks a lot, all of you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrielle Weatherhead
44 mins
  -> Multumesc

agree  amiclea
1 hr
  -> Multumesc

agree  Bogdan Honciuc
1 hr
  -> Multumesc

agree  aurafas
4 hrs
  -> Multumesc

agree  Marcella Magda
10 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 days
  -> Multumesc

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
you are beautiful beyond words
nu se poate spune cat de frumoasa esti


Explanation:
cred ca sunt mai multe variante de raspuns, dar eu as merge pe varianta care nu exclude faptul ca nu se poate exprima frumusetea. si atunci o formula mai echilibrata ar fi si cea de mai sus.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 8 mins (2005-06-16 13:33:58 GMT)
--------------------------------------------------

si mi se pare destul de naturala.

Sinziana Paltineanu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian