KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

create waves

Romanian translation: face o impresie buna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:create waves
Romanian translation:face o impresie buna
Entered by: Cris Hirzoiu

05:29 Jul 18, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: create waves
Ca expresie.
Cris Hirzoiu
Austria
face o impresie buna
Explanation:
make waves: informal 1 create a significant impression
in contextul tau

educaţia interculturală rămîne doar un cuvînt la modă*** („face impresie bună ***în
... Fiecare sesiune va cuprinde cursuri şi ateli
http://www.proeuropa.ro/AIT/ait.htm

Reclama microsoft curs in Romania
Cum poti sa lasi o prima **impresie buna **asupra competentelor tale ? Nu cred ca
nota 10 la examene te ajuta ... Cursuri Oficiale Microsoft pentru studenti ...
http://mh.mec.utt.ro/weblog/
Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment

Multumesc! Asta era!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4a face valuri
Cristina Moldovan do Amaral
4 +2a face valurixxxeVerbum
4 +1popularizareCristian Nicolaescu
4face o impresie buna
Mihaela Brooks


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
a face valuri


Explanation:
un context?

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sinziana Paltineanu
20 mins

agree  Marcella Magda
36 mins

agree  Cristina Butas
9 hrs

agree  claudias
10 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a face valuri


Explanation:
Dacă se potriveşte în context.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-07-18 05:50:20 GMT)
--------------------------------------------------

Cred că ar merge şi: \"Un program de instruire care face valuri!\" Este o broşură de prezentare a programului (limbaj publicitar) sau o circulară internă în firmă?

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-07-18 05:58:40 GMT)
--------------------------------------------------

Atunci poate \"un program de instruire care va da avânt carierei dvs.\" sau, \"care vă va schimba perspectivele\". Desigur, depinde foarte mult de contextul în care trebuie să se integreze.

xxxeVerbum
Works in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sinziana Paltineanu
20 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Marcella Magda
36 mins
  -> Mulţumesc!

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
popularizare


Explanation:
popularizarea programului de instruire

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc
3 hrs
  -> multumesc

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
face o impresie buna


Explanation:
make waves: informal 1 create a significant impression
in contextul tau

educaţia interculturală rămîne doar un cuvînt la modă*** („face impresie bună ***în
... Fiecare sesiune va cuprinde cursuri şi ateli
http://www.proeuropa.ro/AIT/ait.htm

Reclama microsoft curs in Romania
Cum poti sa lasi o prima **impresie buna **asupra competentelor tale ? Nu cred ca
nota 10 la examene te ajuta ... Cursuri Oficiale Microsoft pentru studenti ...
http://mh.mec.utt.ro/weblog/

Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11
Grading comment

Multumesc! Asta era!