KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

(work of) ribbon-cutting

Romanian translation: festivităţi / ceremonii de inaugurare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(work of) ribbon-cutting
Romanian translation:festivităţi / ceremonii de inaugurare
Entered by: Cristiana Coblis

01:15 Dec 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: (work of) ribbon-cutting
Diana actually seemed to enjoy the work of ribbon-cuttings and charity fund-raisers.

E pentru o chestie personala si nu stiu cum sa o formulez frumos. Incerc sa fac un referat despre printesa Diana.
Elvira Stoianov
Luxembourg
festivitati / ceremonii de inaugurare
Explanation:
sau festivitati inaugurale

mai este intalnit si "taierea de panglici inaugurale".
Selected response from:

xxxeugenman
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8festivitati / ceremonii de inaugurarexxxeugenman
5manifestare inaugurala/taierea panglicii inauguraleDagmar Lacatus


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
festivitati / ceremonii de inaugurare


Explanation:
sau festivitati inaugurale

mai este intalnit si "taierea de panglici inaugurale".

xxxeugenman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
1 hr
  -> Multumesc

agree  Andrei Albu
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristiana Coblis
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Valentin Alupoaie
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Paula Dana Szabados
2 hrs
  -> Multumesc

agree  Cristina Chaplin
2 hrs
  -> Multumesc

agree  lucca
8 hrs

agree  Bogdan Burghelea
11 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
manifestare inaugurala/taierea panglicii inaugurale


Explanation:
da, am intalnit ambele variante, in limba romana mai nou se poate intalni si termenul de "taiere a panglicii inaugurale".

"Acţiunile găzduite de Sala de festivităţi a Bibliotecii Judeţene "Panait ...(...) a luat parte la tăierea panglicii inaugurale la evenimentul care a avut loc."


    Reference: http://www.zacum.as.ro/arhiva/a190405.html
Dagmar Lacatus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian