KudoZ home » English to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

kickboard

Romanian translation: placa de inot


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kickboard
Romanian translation:placa de inot
Entered by: translator2012

10:41 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / beach, sea
English term or phrase: kickboard
Legat de mare, plaja, nisip... kickboard? Nu este in dictionarul meu. Multumesc.
translator2012
placa de inot
Explanation:
Este un accesoriu destinat celor care invata sa inoate.
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3placa de inotPrims-Grup
5 +2pluta inotCristina Chaplin
3kickboard
Andreea Sepi


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
placa de inot


Explanation:
Este un accesoriu destinat celor care invata sa inoate.


    Reference: http://www.alibaba.com/catalog/10865930/KickBoard.html
    Reference: http://www.toysplash.com/product/FoamSwimKickboard&engine=Ya...
Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Tanase: Poate fi şi trotinetă, e adevărat, dar nu în contextul dat.
55 mins
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Could-you
2 hrs
  -> Multumesc!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kickboard


Explanation:
din cate vad e un joc. poate fi si placa aia pe care pui piciorul la trotineta.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-10-31 10:53:52 GMT)
--------------------------------------------------

aceeasi denumire o are si un gen de pluta pentru inot din cate vad pe net. vezi la magazinele de jucarii si sportive.


    Reference: http://www.amazon.com/Recreation-Supply-Company-Champion-Kic...
Andreea Sepi
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pluta inot


Explanation:
http://www.flykick.ro/afiseaza.php?id_meta=4&id_cat=44

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-31 12:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.inot.ro/index/index.php?go=pro&cid=21&typeID=1

Piscina de inot - conditii optime, materiale auxiliare, echipament ...Indiferent de procedeul de inot invatat, exista cateva materiale de inot foarte importante procesului de predare-invatare: - bara de inot, - pluta de inot, ...
www.swim.ro/cursuri/piscina inot.htm - 19k - Cached - Similar pages


[DOC] ASOCIATIA NATIONALA A SCAFANDRILOR PROFESIONISTI SI SALVAMARILOR ...File Format: Microsoft Word - View as HTML
2006. la un concurs de inot cu probe specifice , organizat la bazinul de la Palatul Copiilor. ... Primul inotator sare cu pluta, la fluier, de pe blocstart, ...
www.dsjconstanta.ro/INFO/adolescenti la malul marii/Desfasu... - Supplemental Result - Similar pages

Materiale ajutatoare necesare grupelor de initiere:
Impunerea folosirii acestor obiecte este data de nivelul inotatorilor, dar este la latitudinea instructorilor alegerea lor. In alegerea lor ar trebui sa avem in vedere cat de mult influenteaza (pozitiv sau negativ) viitoarea tehnica de inot a copilului. Acest lucru determina si o alegere corecta a exercitiilor si jocurilor de catre instructor.
Indiferent de procedeul de inot invatat, exista cateva materiale de inot foarte importante procesului de predare-invatare:
- bara de inot,
- pluta de inot,
- suprafata plana pe uscat unde copilul sa execute miscarile inainte de a o face in apa.

http://www.swim.ro/cursuri/piscina inot.htm

Cristina Chaplin
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  proActive
2 hrs
  -> multumesc proActive!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 days15 hrs
  -> multumesc Cristina!