KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

vice-department

Romanian translation: subdepartament


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vice-department
Romanian translation:subdepartament
Entered by: Lavinia Pirlog

14:04 Sep 10, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Government / Politics / organism spaniol
English term or phrase: vice-department
Vicedepartment of Culture and Sports (Spain).

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
subdepartament
Explanation:
Ar trebui să se evidenţieze diferenţa dintre ”department” şi ”vicedepartment”

Vezi şi

Consejería de Educación, Cultura y Deportes [Department of Education, Culture and Sports]
Viceconsejería de Cultura y Deportes [Vicedepartment of Culture and Sports]
http://www.proz.com/kudoz/411771



CHIP.RO - Vogel Burda Communications NIAC , ***subdepartament*** în cadrul Departamentului american de Securitate Internă , este preocupat de securitatea sistemelor informaţionale care susţin ...
www.chip.ro/stiri/diverse/standard_pentru_clasificarea_vuln... - 55k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Secretariatul pentru Cultura si Sport/ Agentia Nationala ~
Lucian Ursu
4 +2subdepartament
Lucica Abil


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Secretariatul pentru Cultura si Sport/ Agentia Nationala ~


Explanation:
Cred ca asa s-a numit intr-un timp si la noi institutia respectiva.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Iercoşan: http://72.14.221.104/search?q=cache:--8CVWf7jxcJ:www.mae.ro/...
2 hrs
  -> Multumesc Elena.

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Multumesc Bogdan.

agree  Florin Ular
1 day2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
subdepartament


Explanation:
Ar trebui să se evidenţieze diferenţa dintre ”department” şi ”vicedepartment”

Vezi şi

Consejería de Educación, Cultura y Deportes [Department of Education, Culture and Sports]
Viceconsejería de Cultura y Deportes [Vicedepartment of Culture and Sports]
http://www.proz.com/kudoz/411771



CHIP.RO - Vogel Burda Communications NIAC , ***subdepartament*** în cadrul Departamentului american de Securitate Internă , este preocupat de securitatea sistemelor informaţionale care susţin ...
www.chip.ro/stiri/diverse/standard_pentru_clasificarea_vuln... - 55k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcela MF
18 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mioara Adamopoulou
20 hrs
  -> Mulţumesc!