KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

the UN court of international opinion

Romanian translation: Curtea internationala de justitie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the UN court of international opinion
Romanian translation:Curtea internationala de justitie
Entered by: Maricica W.

09:18 Oct 20, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
Government / Politics / politics
English term or phrase: the UN court of international opinion
-
xxxVolare
Curtea internationala de justitie
Explanation:
http://www.icj-cij.org/icjwww/icj002.htm
Curtea Internationala de justitie este principalul organ judiciar al ONU.

e) Curtea Internationala de Justitie


Compozitie: Curtea Internationala de Justitie este formata din 15 membri, alesi in mod independent de Adunarea generala si Consiliul de Securitate.

Mandat si Activitate: Curtea Internationala de Justitie decide, in concordanta cu dreptul international, asupra cazurilor supuse de statele membre. Acorda consultanta pe teme juridice Adunarii generale, altor organe ale ONU si institutiilor specializate, care sunt autorizate de Adunarea generala sa le solicite. Statele indreptatite sa apara in fata Curtii sunt statele membre ONU, semnatare ale statutului Curtii, statele care nu sunt membre ale ONU dar sunt parti la Statut (Elvetia) si statele care nu sunt parti la Statut.
http://domino.kappa.ro/mae/home.nsf/Toate/onu/$File/onu12.htm

Curtea Penala internationala este o alta institutie (si se numeste International Criminal Court).

HTH
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Curtea internationala de justitieMaricica W.
5UN's International Criminal CourtTudor Soiman


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
UN's International Criminal Court


Explanation:
opinions on that much debated and controversial court

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
6 hrs

disagree  Andrei Albu: Traducerea trebuia sa fie din engleza in romana...
17 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Curtea internationala de justitie


Explanation:
http://www.icj-cij.org/icjwww/icj002.htm
Curtea Internationala de justitie este principalul organ judiciar al ONU.

e) Curtea Internationala de Justitie


Compozitie: Curtea Internationala de Justitie este formata din 15 membri, alesi in mod independent de Adunarea generala si Consiliul de Securitate.

Mandat si Activitate: Curtea Internationala de Justitie decide, in concordanta cu dreptul international, asupra cazurilor supuse de statele membre. Acorda consultanta pe teme juridice Adunarii generale, altor organe ale ONU si institutiilor specializate, care sunt autorizate de Adunarea generala sa le solicite. Statele indreptatite sa apara in fata Curtii sunt statele membre ONU, semnatare ale statutului Curtii, statele care nu sunt membre ale ONU dar sunt parti la Statut (Elvetia) si statele care nu sunt parti la Statut.
http://domino.kappa.ro/mae/home.nsf/Toate/onu/$File/onu12.htm

Curtea Penala internationala este o alta institutie (si se numeste International Criminal Court).

HTH


    Reference: http://domino.kappa.ro/mae/home.nsf/Toate/onu/$File/onu12.ht...
    Reference: http://www.icj-cij.org/icjwww/icj002.htm
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
6 hrs
  -> multumesc

agree  Cristiana Coblis
9 hrs
  -> multumesc

agree  Elvira Stoianov
12 hrs
  -> multumesc, Elvira

agree  Cris Hirzoiu
1 day8 hrs
  -> multumesc