KudoZ home » English to Romanian » Government / Politics

subdelegate (noun)

Romanian translation: subdelegat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:subdelegate (noun)
Romanian translation:subdelegat
Entered by: Lavinia Pirlog

10:02 Jan 18, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Government / Politics / politics
English term or phrase: subdelegate (noun)
Subdelegation agreement

(2) An agreement that subdelegates any powers, duties or responsibilities shall contain any limitations, conditions and requirements applicable to the subdelegation and the Minister may require that the agreement include other provisions that the Minister considers advisable in the public interest, including provisions,

(a) requiring that the subdelegate comply with applicable Ministry standards and policies, including standards and policies relating to quality assurance and audits.

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Subdelegat
Explanation:
E simplu. Ministerul e delegat iar el subdeleaga pe altcineva care este subdelegatul lui.Nu cauta altceva ca nu exista. Doar subcontractant, dar asta merge doar la comert. Aici e vorba de o imputernicire, delegare.
Selected response from:

Codrut Tudor
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Subdelegat
Codrut Tudor
5alt punct de vedere
Anca Nitu
4mandatar/delegat
Péter Tófalvi
1redelega ~ a " pasa " responsabilitatea
raulciceu


Discussion entries: 6





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mandatar/delegat


Explanation:
nu am timp


    n.a.
Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Subdelegat


Explanation:
E simplu. Ministerul e delegat iar el subdeleaga pe altcineva care este subdelegatul lui.Nu cauta altceva ca nu exista. Doar subcontractant, dar asta merge doar la comert. Aici e vorba de o imputernicire, delegare.

Codrut Tudor
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: nu am auzit sa se foloseasca termenul, dar conceptul acesta este.
1 day 20 hrs

agree  Tehno
2 days 9 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
redelega ~ a " pasa " responsabilitatea


Explanation:
daca delegatul delega la rindul lui pe altcineva, inseamna fie ca nu este stapin pe situatie, fie ca e mult prea viclean pentru a-si asuma responsabilitatea.

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alt punct de vedere


Explanation:

In text se intalneste delegat pt ca aici nu e vorba de o persoana ci:

(2) O conventie/ acord care deleaga orice responsabilitati...blabla...va contine orice limitari , conditii...
(3)Se cere ca numita conventie/ numitul acord va fi conform cu standardele...si politica ministerului

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 22:48:39 (GMT)
--------------------------------------------------

(3) pardon ... sa fie conform cu standardele si politica....

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Maria Diaconu