\"When push comes to shove, you gotta do what you love

Romanian translation: Sosește o vreme când trebuie să apuci taurul de coarne și să faci ceea ce-ți place

English term or phrase:\\\"When push comes to shove, you gotta do what you love
Romanian translation:Sosește o vreme când trebuie să apuci taurul de coarne și să faci ceea ce-ți place
Entered by: Simona Pop

16:07 Feb 22, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / I am a Pirate (Swedish Pirate Party) TED/Amara
English term or phrase: \"When push comes to shove, you gotta do what you love
There's this "Futurama" quote:
"When push comes to shove, you gotta do what you love -- even if it's not a good idea."
I mean, seriously, what kind of idiot thinks they can change the world by starting a political party?
This kind of idiot, apparently.
But it works!

Vine vremea, fă ce-ți place, chiar dacă nu e o idee bună?? nu sunt sigură că e corect...
o formulare mai amuzantă, mai sugestivă caut..

Mulțumesc.
Simona Pop
Romania
Sosește o vreme când trebuie să apuci taurul de coarne și să faci ceea ce-ți place
Explanation:
:-)
Selected response from:

Cristina C.
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1când nu mai ai ce să faci/când nu ai altă opțiune, trebuie să faci ceea ce iubești
Maria Octavia Greceanu Stancovici
4 +1Când loc de-ntors nu mai există, să faci ce vrei atunci/musai insistă
adami
4Când nu mai ai ce-i face, fă ce îți place
Pavel13
4Sosește o vreme când trebuie să apuci taurul de coarne și să faci ceea ce-ți place
Cristina C.
4până la urmă
Ana-Maria Vieru


Discussion entries: 4





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
\"when push comes to shove, you gotta do what you love
până la urmă


Explanation:
Până la urmă, trebuie să faci ceea ce îți place.


    Reference: http://https://en.oxforddictionaries.com/definition/when_pus...
Ana-Maria Vieru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc.


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
\"when push comes to shove, you gotta do what you love
când nu mai ai ce să faci/când nu ai altă opțiune, trebuie să faci ceea ce iubești


Explanation:
doua variante

Maria Octavia Greceanu Stancovici
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth
9 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
\"when push comes to shove, you gotta do what you love
Când loc de-ntors nu mai există, să faci ce vrei atunci/musai insistă


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-22 18:00:45 GMT)
--------------------------------------------------

"When push comes to shove" = cand ajunge cutitul la os, cand esti pus la zid, cand nu mai ai incotro, cand e nevoie de masuri drastice

https://idioms.thefreedictionary.com/when push comes to shov...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-22 18:02:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.linternaute.com/citation/22095/quand-on-est-dans-...
:)

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2018-02-23 12:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

Atunci când e la o adică, de la ce-ți place nu abdică

adami
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc.

Asker: F. fain! :) Mulțumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DianaIon: Desigur!
22 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
\"when push comes to shove, you gotta do what you love
Sosește o vreme când trebuie să apuci taurul de coarne și să faci ceea ce-ți place


Explanation:
:-)

Cristina C.
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
\\\"when push comes to shove, you gotta do what you love
Când nu mai ai ce-i face, fă ce îți place


Explanation:
E o simplificare evidentă a expresiei mult mai plastice din engleză, dar are avantajul că păstrează rima săltăreață.
Cu variante: Dacă nu mai ai ce-i face, trebuie să faci ce-ți place.

Pavel13
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian