KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

technical lead

Romanian translation: conducere tehnică


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:technical lead
Romanian translation:conducere tehnică
Entered by: Monica Grigorescu

11:26 Oct 26, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / Rosia Montana, poluare
English term or phrase: technical lead
Contextul este urmatorul: un tabel cu nume si functii ale persoanelor desemnate sa se ocupe de proiectul Rosia Montana. Tabelul este de forma: nume, rol, functie, salariu.
Persoana in cauza are in coloana ROL: Project Manager si Technical lead alternatives, Risk, Transboundary. La functie este Director Tehnic. Urmatoarea persoana are la ROL: Technical lead water, iar urmatoarea persoana are in aceeasi coloana trecut: Technical lead soils plus liaison soil (si ca functie este specialist de mediu).

Cred ca technical lead inseamna director tehnic (pe diferitele probleme), dar atunci cum se mai traduce Techical Director?

Multumesc mult pentru ajutor!
Monica Grigorescu
conducere tehnică
Explanation:
trebuie tradus ca o expresie unitară
Project Manager si Technical lead alternatives - alternative conducere tehnică şi project manager, risc şi transfrontalier

--------------------------------------------------
Note added at 19 minute (2007-10-26 11:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

sau probleme transfrontaliere
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Multumesc mult!intr-adevar, si eu am interpretat tot ca pe o sintagma unitara exprimarea, iar expresia "director tehnic" era oricum imposibila in acest context deoarece imi aparea in coloana urmatoare ca "technical director". Inca o data multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3conducere tehnică
Cristiana Coblis
5director tehnicAlice Crisan


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
director tehnic


Explanation:
Director tehnic, echivalentul in limba romana.

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
conducere tehnică


Explanation:
trebuie tradus ca o expresie unitară
Project Manager si Technical lead alternatives - alternative conducere tehnică şi project manager, risc şi transfrontalier

--------------------------------------------------
Note added at 19 minute (2007-10-26 11:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

sau probleme transfrontaliere
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult!intr-adevar, si eu am interpretat tot ca pe o sintagma unitara exprimarea, iar expresia "director tehnic" era oricum imposibila in acest context deoarece imi aparea in coloana urmatoare ca "technical director". Inca o data multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
4 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day18 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day2 hrs