KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

successful

Romanian translation: bine sau foarte bine (depinde de sistemul de calificative)


09:57 Nov 7, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
English term or phrase: successful
You have identified Alex’s rating as S – Successful, but you will not be sharing that with him at the meeting as the Calibration process has not been completed.

Este vorba despre un calificativ acordat unui muncitor la finalul perioade de evaluare...

M-am gandit la Admis, dar nu prea suna bina, mai ales ca angajatul lucreaza in companie de 15 ani.

Multumesc pentru orice sugestie
Loredana Arama
Romania
Romanian translation:bine sau foarte bine (depinde de sistemul de calificative)
Explanation:
http://www.upm.ro/facultati_departamente/ea/onm2007/SECTIUNE...

http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Directia_...

' (3)Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:
a) între 1,00 - 2,00 = nesatisfăcător;
b) între 2,01 - 3,50 = satisfăcător;
c) între 3,50 - 4,50 = bine;
d) între 4,51 - 5,00 = foarte bine. '

www.usaid.gov/sites/default/files/a462-1.doc

Aici sunt: Unacceptable, Minimally Successful, Fully Successful, Exceeds Fully Successful, Outstanding.

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2013-11-07 18:38:23 GMT)
--------------------------------------------------

Anexa la Ordinul ministrului nr. 960/2011.
Stabilirea criteriilor şi a metodologiei de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual
ART. 3
(1)Activitatea profesională se apreciază anual, ca urmare a evaluării performanţelor
profesionale individuale, prin acordarea unuia dintre calificativele: “foarte bine”, “bine”,
“satisfăcător” sau “nesatisfăcător”.


--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2013-11-07 18:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Directia_...
Selected response from:

crocox
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5bine sau foarte bine (depinde de sistemul de calificative)
crocox
4 +1promovat
Florin Ular


Discussion entries: 4





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
successful (aici)
bine sau foarte bine (depinde de sistemul de calificative)


Explanation:
http://www.upm.ro/facultati_departamente/ea/onm2007/SECTIUNE...

http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Directia_...

' (3)Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:
a) între 1,00 - 2,00 = nesatisfăcător;
b) între 2,01 - 3,50 = satisfăcător;
c) între 3,50 - 4,50 = bine;
d) între 4,51 - 5,00 = foarte bine. '

www.usaid.gov/sites/default/files/a462-1.doc

Aici sunt: Unacceptable, Minimally Successful, Fully Successful, Exceeds Fully Successful, Outstanding.

--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2013-11-07 18:38:23 GMT)
--------------------------------------------------

Anexa la Ordinul ministrului nr. 960/2011.
Stabilirea criteriilor şi a metodologiei de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual
ART. 3
(1)Activitatea profesională se apreciază anual, ca urmare a evaluării performanţelor
profesionale individuale, prin acordarea unuia dintre calificativele: “foarte bine”, “bine”,
“satisfăcător” sau “nesatisfăcător”.


--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2013-11-07 18:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/file/Directia_...

crocox
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicu Buzoianu
6 hrs
  -> Mulţumesc, Nicu!

agree  Simona Pop
8 hrs
  -> Mulţumesc, Simona!

agree  Claudia Coja: "...calificativele...4 sau 5, începând cu Nesatisfăcător (NS) sau Foarte Slab (FS) ş i încheind (într-o evoluţie progresivă) cu Foarte Bine (FB) sau Excelent/Excepţional" http://www.apubb.ro/wp-content/uploads/2011/03/Managementul_...
9 hrs
  -> Mulţumesc, Claudia!

agree  Dasa Suciu: BINE (celelalte de peste acest nivel sunt: foarte bine şi excelent, iar celelalte de sub acest nivel sunt: satisfăcător şi nesatisfăcător)
2 days6 hrs
  -> Aşa este, mulţumesc!

agree  Florin Ular
3 days3 hrs
  -> Mulţumesc, Florin!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
promovat


Explanation:
Maybe? Dacă sunt numai două posibilități, de exemplu, „promovat” și „respins”, ca la un test/examen.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2013-11-07 20:35:35 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă nu vă place termenul „promovat”, se poate folosi „corespunzător” (respectiv „necorespunzător” pentru „unsuccessful”)

„Evaluation Stage
Completion of the evaluation is based on the employee’s performance for the entire rating period. Job duties and objectives are rated on how well the employee has met the success criteria outlined in the planning stage. Performance characteristics are rated as “successful” or “unsuccessful,”
http://hr.sc.edu/forms/EPMS.pdf

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Razvan R. Boros
1 hr

neutral  Claudia Coja: http://dexonline.ro/definitie/promova PROMOVÁ, promovez, vb. I. Tranz. 1. A ridica, a înainta pe cineva în funcție; în grad, într-o demnitate etc., a avansa.. etc. Nu cred ca e vorba de promovare aici...
2 hrs
  -> Da, dar nu e singura lui utilizare. Există și sensul a promova un examen, a trece o probă.

neutral  crocox: Nu cred că e vorba de promovare, persoana lucrează de 15 ani în companie, ci de o evaluare periodică.
2 hrs
  -> În contextul detaliat de autoarea întrebării, aveți dreptate.