KudoZ home » English to Romanian » Human Resources

tape and jointer

Romanian translation: gletuitor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tape and jointer
Romanian translation:gletuitor
Entered by: wordbridge

14:40 Nov 14, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: tape and jointer
Este denumirea unei meserii. O persoana care aplica banda si gletuieste dupa ce altcineva a montat peretele de rigips.

Exista un echivalent in limba romana?
Loredana Arama
Romania
gletuitor
Explanation:
GLETUITÓR, -OÁRE, gletuitori, -oare, s. m. și f. Munictor zidar sau zugrav care execută operația de gletuire. (cf. DEX)
Selected response from:

wordbridge
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zugravTRAD Melina
4gletuitorwordbridge


  

Answers


5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gletuitor


Explanation:
GLETUITÓR, -OÁRE, gletuitori, -oare, s. m. și f. Munictor zidar sau zugrav care execută operația de gletuire. (cf. DEX)

wordbridge
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Multumesc


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zugrav


Explanation:
DEX: "GLET, gleturi, s. n. Strat subțire de var sau de ipsos aplicat peste tencuială, pentru a obține o suprafață netedă de zugrăveală sau de văruială."
Pe net (chiar si in DEX-ul de pe net) exista si termenul de gletuitor. Dar termenul consacrat, este, dupa parerea mea, zugrav

--------------------------------------------------
Note added at 7 zile (2013-11-21 21:22:46 GMT)
--------------------------------------------------

Multumesc si eu pentru timpul acordat explicatiilor. E interesant si instructiv sa aflam ce varianta ati ales.

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Am mers pe varianta gletuitor rigips pentru ca am vazut ca la ei (UK) este o meserie strict legata de montarea peretilor de rigips. La noi, rigipsarul face totul, la ei diviziunea muncii este mai ampla.