International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Romanian » Insurance

insurances with limits of indemnity

Romanian translation: asigurare cu limita de indemnizatie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:insurances with limits of indemnity
Romanian translation:asigurare cu limita de indemnizatie
Entered by: Elvira Stoianov

07:24 Mar 26, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Insurance / insurance
English term or phrase: insurances with limits of indemnity
INSURANCE

X shall maintain to cover its obligations and liabilities for so long as such insurance is available in the market on reasonable commercial terms, ***insurances with limits of indemnity*** of not less than the sums stated in ...

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
limita de indemnizatie
Explanation:
limit of indemnity/liability - limita de indemnizatie / raspundere: Suma maxima pe care o va plati un asigurator de raspundere fie pentru orice intamplare, eveniment sau accident, fie in total, in orice an. Politele de raspundere civila publica au de obicei o limita per eveniment, dar nu au o limita pentru numarul de evenimente produse intr-un an, in vreme ce politele de raspundere civila pentru un produs au o limita totala pentru toate daunele produse in decursul unui an. Asigurarile de raspundere civila a angajatorilor ofera indemnizatie fara limita. Limita de indemnizatie se aplica in general tuturor sumelor platibile ca si compensatie, adica daunelor si costurilor solicitantului despagubirii. Costurile proprii ale asiguratului, cheltuielile cu acordul asiguratorului, sunt platibile in plus fata de limita de indemnizatie. Cand se aplica limite totale, limita poate fi readusa la nivelul sau anterior dupa producerea unei daune. Vezi si "limite de indemnizatie ce includ costuri - cost inclusive limits of indemnity".

Cam asta e ce am gasit in dict. Sper sa nu fi omis nimic, dar nu am verificat. Daca ceva e aiurea, e probabil vreo greseala de a mea la copiere.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 10:06:13 (GMT)
--------------------------------------------------

limite de indemnizatie - indemnity limits

acestea sunt impuse de asiguratorii de raspundere civila pentru a stabili o limita superioara pentru raspunderea lor. In cazul raspunderii civile publice, asiguratorii isi limiteaza raspunderea cu privire la daune sau compensatii, inclusiv costurile solicitantului despagubirii, rezultate din oricare dintre evenimente, pentru perioada asigurata (de obicei un an). In plus, asiguratorii vor plati costurile proprii ale asiguratului, daca sunt facute cu acordul scris al asiguratorului, dar vezi \"limite de indemnizatie ce includ costuri\". In asigurarea de raspundere civila pentru produse si in cea de raspundere civila profesionala, se obisnuieste impunerea de limite compuse pentru anul de asigurare.

Cam atat. Am pus si asta, pentru ca am vazut-o abia dupa aceea pe pagina urmatoare. Cea cu costuri nu cred ca este relevanta, dar daca ai nevoie, am sa ti-o scriu si pe aceea.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc mult amandurora.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4limita de indemnizatie
Elvira Stoianov
4 +1asigurare cu plafon maximal
Andrei Albu


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
asigurare cu plafon maximal


Explanation:
:-)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
limita de indemnizatie


Explanation:
limit of indemnity/liability - limita de indemnizatie / raspundere: Suma maxima pe care o va plati un asigurator de raspundere fie pentru orice intamplare, eveniment sau accident, fie in total, in orice an. Politele de raspundere civila publica au de obicei o limita per eveniment, dar nu au o limita pentru numarul de evenimente produse intr-un an, in vreme ce politele de raspundere civila pentru un produs au o limita totala pentru toate daunele produse in decursul unui an. Asigurarile de raspundere civila a angajatorilor ofera indemnizatie fara limita. Limita de indemnizatie se aplica in general tuturor sumelor platibile ca si compensatie, adica daunelor si costurilor solicitantului despagubirii. Costurile proprii ale asiguratului, cheltuielile cu acordul asiguratorului, sunt platibile in plus fata de limita de indemnizatie. Cand se aplica limite totale, limita poate fi readusa la nivelul sau anterior dupa producerea unei daune. Vezi si "limite de indemnizatie ce includ costuri - cost inclusive limits of indemnity".

Cam asta e ce am gasit in dict. Sper sa nu fi omis nimic, dar nu am verificat. Daca ceva e aiurea, e probabil vreo greseala de a mea la copiere.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 10:06:13 (GMT)
--------------------------------------------------

limite de indemnizatie - indemnity limits

acestea sunt impuse de asiguratorii de raspundere civila pentru a stabili o limita superioara pentru raspunderea lor. In cazul raspunderii civile publice, asiguratorii isi limiteaza raspunderea cu privire la daune sau compensatii, inclusiv costurile solicitantului despagubirii, rezultate din oricare dintre evenimente, pentru perioada asigurata (de obicei un an). In plus, asiguratorii vor plati costurile proprii ale asiguratului, daca sunt facute cu acordul scris al asiguratorului, dar vezi \"limite de indemnizatie ce includ costuri\". In asigurarea de raspundere civila pentru produse si in cea de raspundere civila profesionala, se obisnuieste impunerea de limite compuse pentru anul de asigurare.

Cam atat. Am pus si asta, pentru ca am vazut-o abia dupa aceea pe pagina urmatoare. Cea cu costuri nu cred ca este relevanta, dar daca ai nevoie, am sa ti-o scriu si pe aceea.


    C. bennett, dictionar de asigurari
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Grading comment
Multumesc mult amandurora.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
13 mins
  -> multumesc

agree  Ciprian Dumea: yup - mai bine
1 hr
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu
7 hrs
  -> multumesc