KudoZ home » English to Romanian » Internet, e-Commerce

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

Romanian translation: Fiţi amabili. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.
Romanian translation:Fiţi amabili. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam.
Entered by: Claudia Coja

15:48 Dec 10, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Internet, e-Commerce / Localizare website
English term or phrase: Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.
M-ar interesa propuneri pentru o forma cat mai compacta (deci nu sensul indicatiilor ci doar o forma cat mai compacta in romana).

As vrea sa gasesc o formulare pentru persoana a doua plural. "It", se refera la comentariile utilizatorilor.
Multumesc anticipat.
Claudia Coja
Fiţi amabili. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam.
Explanation:
O variaţie pe aceeaşi temă:).
Selected response from:

Ciprian Groza
Grading comment
Thx;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Fiţi amabili. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam.
Ciprian Groza
3 +2Fiti amabili, nu utilizati un limbaj vulgar sau ofensator si nu divagati de la subiect.
Sandra& Kenneth
3 +1Va rugam sa fiti civilizati, decenti si obiectivi; acest site nu tolereaza spam-ul.aslimnb
3 +1Purtaţi-vă frumos. Folosiţi un limbaj decent. Nu bateţi câmpii. Spam-ul interzis.tradetrek


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
be nice. keep it clean. stay on topic. no spam.
Va rugam sa fiti civilizati, decenti si obiectivi; acest site nu tolereaza spam-ul.


Explanation:
o sugestie

aslimnb
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
3 hrs
  -> Multumesc Klára

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
be nice. keep it clean. stay on topic. no spam.
Fiti amabili, nu utilizati un limbaj vulgar sau ofensator si nu divagati de la subiect.


Explanation:
Activitatile de tip spam sunt interzise.

Pentru variatie.


Sandra& Kenneth
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandranow
13 hrs
  -> Multumesc!

agree  camelia cos
19 hrs
  -> Multumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
be nice. keep it clean. stay on topic. no spam.
Purtaţi-vă frumos. Folosiţi un limbaj decent. Nu bateţi câmpii. Spam-ul interzis.


Explanation:
Nu bateţi câmpii - Nu divagaţi.

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: eu aș înlocui purtați-vă ... cu fiți amabili
12 hrs
  -> Da, merge.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
be nice. keep it clean. stay on topic. no spam.
Fiţi amabili. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam.


Explanation:
O variaţie pe aceeaşi temă:).

Ciprian Groza
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thx;)
Notes to answerer
Asker: Desi am predat aseara materialul, forma pe care am ales-o in final a fost aproape identica: " Fiţi cililizaţi. Folosiţi un limbaj decent. Nu divagaţi. Fără spam." Este intr-adevar solutia pe care as fi preferat-o si eu. Multumesc mult:)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth
26 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Sandra& Kenneth
6 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Dasa Suciu
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
7 days