KudoZ home » English to Romanian » Internet, e-Commerce

not supported

Romanian translation: indisponibil (deocamdată)

10:56 Feb 18, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: not supported
Chat is not yet supported
lanark
Romanian translation:indisponibil (deocamdată)
Explanation:
Încă nu se oferă această funcție.
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1indisponibil (deocamdată)
Florin Ular
4nu este încă posibil
Ligia Mihaiescu


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nu este încă posibil


Explanation:
În sensul că nu este disponibil, nu se asigură și această posibilitate;

--------------------------------------------------
Note added at 42 minutes (2018-02-18 11:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.linguee.com/english-french/search?query=this is ...


--------------------------------------------------
Note added at 45 minutes (2018-02-18 11:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Sau, în funcție de context, nu e încurajat.

https://ro.bab.la/dictionar/engleza-romana/support


Ligia Mihaiescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
indisponibil (deocamdată)


Explanation:
Încă nu se oferă această funcție.

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
11 days