Commodity Future

Romanian translation: contract/tranzactie futures pe marfuri

English term or phrase:Commodity Future
Romanian translation:contract/tranzactie futures pe marfuri
Entered by: andreea

07:28 Oct 27, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: Commodity Future
„Commodity Future” este un instrument pentru investitii. Commodity Future = contract la termen?

Context: "Commodity option and option on commodity future"


Multumesc
xxxAriam
contract/tranzactie futures pe marfuri
Explanation:
e intr-adevar vorba de un contract la termen, cu marfuri: o cantitate standard urmeaza a fi vinduta la un pret fix si la o data viitoare certa [Dictionar International de Finante, Editura Universal Dalsi, 2000]
Selected response from:

andreea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3contract la termen pe marfuri
Paula Marginean
3 +4contract/tranzactie futures pe marfuri
andreea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
commodity future
contract la termen pe marfuri


Explanation:
sau contract futures pe marfuri


    Reference: http://www.iebatrust.ro/html/ro/dictionar/dictionar1.php?let...
Paula Marginean
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Andreea_U
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Multumesc!

neutral  Filip Gadiuta: La cursul de futures din facultate am retinut ca se spune "contract futures". In romana, "contract la termen" poate include si contractele "forward". O diferenta e ca cele futures sunt standardizate, cele forward nu. Resurse pe www.brm.ro...
6 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
commodity future
contract/tranzactie futures pe marfuri


Explanation:
e intr-adevar vorba de un contract la termen, cu marfuri: o cantitate standard urmeaza a fi vinduta la un pret fix si la o data viitoare certa [Dictionar International de Finante, Editura Universal Dalsi, 2000]


    Reference: http://www.google.com/search?hl=xx-hacker&q=%22futures+pe+ma...
andreea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Gadiuta
6 hrs
  -> sar'na!

agree  Cristiana Coblis: contract futures, tot de la cursuri si BRM sau BVB confirma varianta
10 hrs
  -> sar'na!

agree  xxxMihai Badea
1 day 13 hrs
  -> sar'na!

agree  Camelia Frunză
2 days 1 hr
  -> sar'na!