KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

Convergent Charging

Romanian translation: facturare convergentă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Convergent Charging
Romanian translation:facturare convergentă
Entered by: xxxmistahara

17:42 Jan 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: Convergent Charging
CONVERGENT CHARGING PROJECT

Din pacate este in titlu. Documentul este un contract in legatura cu acest "Converging Charging Project", iar termenul Converging Charging (care apare si ca CC) nu este explicat in text.
Nici cautarile pe net nu m-au ajutat sa ma lamuresc.
Care ar fi echivalentul in limba romana?
Multumesc anticipat!
xxxmistahara
facturare convergentă
Explanation:
The key element is the ability to charge in real-time for all services: voice and data, fixed and mobile, access and content, prepaid and postpaid. V.
http://www.eurocomms.com/features/111343/Convergent_online_c...
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6facturare convergentălucca
3sistem/soluţie de facturare convergentă
T&I Contprest


Discussion entries: 5





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
convergent charging
facturare convergentă


Explanation:
The key element is the ability to charge in real-time for all services: voice and data, fixed and mobile, access and content, prepaid and postpaid. V.
http://www.eurocomms.com/features/111343/Convergent_online_c...


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Multumesc tuturor :)
Notes to answerer
Asker: Foarte multumesc pentru ajutor!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T&I Contprest : exact
11 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Alisia75
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Buzatu
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: facturation convergente FR
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Lia Sabau
1 day32 mins
  -> Mulţumesc!

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
convergent charging
sistem/soluţie de facturare convergentă


Explanation:
m-am inspirat din soluţiile găsite de francezi, asta în cazul în care nu procedăm la varianta cu ghilimele, sistemul "Convergent Charging". Într-adevăr, construcţia nu spune mare lucru la primă lectură, dar specialiştii în domeniu vor şti despre ce este vorba.


    Reference: http://www.dicodunet.com/actualites/internet/87744-solutions...
T&I Contprest
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Oana, pentru lamuririle suplimentare :)