KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

double-precision floating- point

Romanian translation: virgulă mobilă dublă precizie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:double-precision floating- point
Romanian translation:virgulă mobilă dublă precizie
Entered by: Sigina

11:10 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: double-precision floating- point
The standard defines the encoding for the double-precision floating- point data type "double" (64 bits or 8 bytes).
Ciprian Bojan
United States
virgulă mobilă dublă precizie
Explanation:
Tema 3. Reprezentarea numerelor in virgula mobila
Reprezentarea in virgula mobila simpla precizie
Exercitii
Reprezentarea in virgula mobila dubla precizie
Reprezentarea in virgula mobila precizie extinsa
Tabel


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-14 11:19:42 GMT)
--------------------------------------------------

sau cu precizie dublă, cf. http://www.documentareonline.com/files/cursuri/Tehnologii we...

sau cu

http://unirea.cj.edu.ro/tutorialLV/cc1.htm
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
Da, multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3virgulă mobilă dublă precizie
Sigina
5virgulă mobilă cu dublă precizie
Dan Topor


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
virgulă mobilă cu dublă precizie


Explanation:
virgulă mobilă cu dublă precizie

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-11-14 11:17:18 GMT)
--------------------------------------------------

Pentru stocarea datelor cu dublă precizie este necesară o cantitate de memorie de 2 ori mai mare decât în cazul celor cu precizie simplă... (dic. calc. Microsoft)

Dan Topor
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
virgulă mobilă dublă precizie


Explanation:
Tema 3. Reprezentarea numerelor in virgula mobila
Reprezentarea in virgula mobila simpla precizie
Exercitii
Reprezentarea in virgula mobila dubla precizie
Reprezentarea in virgula mobila precizie extinsa
Tabel


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-14 11:19:42 GMT)
--------------------------------------------------

sau cu precizie dublă, cf. http://www.documentareonline.com/files/cursuri/Tehnologii we...

sau cu

http://unirea.cj.edu.ro/tutorialLV/cc1.htm


    Reference: http://web.info.uvt.ro/~ddubu/BMC.html
Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Da, multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza: sau "virgulă flotantă"
0 min
  -> Mulţumesc, am văzut şi flotantă, dar dacă am găsit câteva referinţe exact în domeniu aşa.. :)

agree  Ilinca Florea
1 hr
  -> Mulţumesc :)

agree  Tradeuro Language Services
4 hrs
  -> Mulţumesc :)