KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

float number

Romanian translation: variabilă float/ număr (de tip) float


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:float number
Romanian translation:variabilă float/ număr (de tip) float
Entered by: Oana Muntean

08:57 Nov 27, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: float number
"I was involved in a IVR application, specifically a Telephone Banking center in which we produced voice stream to state customers' balance. If you have a TTS (Text to speech) engine, everything would be simple: you select balance amount from the database as a *float number* and the engine will speak it out. The fact is not so wonderful, when we developed this program, there was no such Vietnamese TTS engine. Hence we have to do everything by hand, i.e. convert customer's balance to a texttual representation, then produce voice stream from a series of pre-recorded voice files."
http://www.softpedia.com/get/Programming/Other-Programming-F...

Mulţumesc anticipat pentru sugestii.
xxxMihai Badea
Luxembourg
variabilă float/ număr (de tip) float
Explanation:
Acesta este un tip de număr care se defineşte pe un tip de variabilă. Tipurile acestea sunt predefinite pe orice program de informatică ca să recunoască şi să ştie cum să folosească variabila şi ce rezultate să întoarcă.
De ex, tipul Integer - numerele definite în acest tip sunt numere întregi, tipul Float - numerele definite pe acest tip sunt numere reale.
Nu cred că se traduce, se foloseşte ca atare, ca mulţi termeni de informatică şi informatizări.
Selected response from:

Oana Muntean
Romania
Grading comment
Mulţumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5variabilă float/ număr (de tip) float
Oana Muntean
3 +1numar cu virgula mobila/numar float
Oana Popovici


Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
variabilă float/ număr (de tip) float


Explanation:
Acesta este un tip de număr care se defineşte pe un tip de variabilă. Tipurile acestea sunt predefinite pe orice program de informatică ca să recunoască şi să ştie cum să folosească variabila şi ce rezultate să întoarcă.
De ex, tipul Integer - numerele definite în acest tip sunt numere întregi, tipul Float - numerele definite pe acest tip sunt numere reale.
Nu cred că se traduce, se foloseşte ca atare, ca mulţi termeni de informatică şi informatizări.

Oana Muntean
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc frumos.

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
numar cu virgula mobila/numar float


Explanation:
In pagina de mai jos este explicata semnificatia acestui termen. oricum, ca si ceilalti, cred ca se lasa ca atare: numar float.
http://www.imst.ro/cursuri/buc/Bazele Utilizarii Calculatoar...

Oana Popovici
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilinca Florea
1 hr
  -> Multumesc!