KudoZ home » English to Romanian » IT (Information Technology)

tab sheet

Romanian translation: pagina de proprietati, pagina de taburi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tab sheet
Romanian translation:pagina de proprietati, pagina de taburi
Entered by: Veronica Svanström

07:54 Nov 30, 2008
English to Romanian translations [PRO]
IT (Information Technology) / IT - general
English term or phrase: tab sheet
Face parte dintr-o lista cu comenzi si instrumente pentru un simulator de software de invatare limbi straine. Acesta e tot contextul pe care il am.

Multumesc anticipat!
Veronica Svanström
Romania
pagina de proprietati
Explanation:
http://www.functionx.com/access/Lesson31.htm
Selected response from:

Luiza Cosma
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pagina de proprietatiLuiza Cosma
3 +1pagina de taburi
Adriana Sandru


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pagina de taburi


Explanation:
Ar mai fi varianta "pagina de fişe".
Eu aş opta totuşi pentru taburi, pentru claritate.
www.gadgetnews.ro/software/totul-despre-chrome-link-downloa...
Altfel problema traducerii cuvântului "tab" este una destul de controversată.
http://groups.google.ro/group/diacritice/browse_thread/threa...
Există traduceri de tipul "fişă de cartotecă", dar mie mi se par învechite.

Adriana Sandru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Mulţumesc! :)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pagina de proprietati


Explanation:
http://www.functionx.com/access/Lesson31.htm


Luiza Cosma
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4