KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

SECURITY AGENT

Romanian translation: creditor gajist


07:01 Jun 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: SECURITY AGENT
Este vorba de o parte la un Contract de garantare (Guarrantee and Indemnity Agreement).
Partea care reprezinta grupul de creditori.

mersi anticipat pt sugestii.
Sveta
Romanian translation:creditor gajist
Explanation:
Se foloseste in contractele de gaj sau imprumut.

Security Agent

A party that manages a pledge or a synidcate of pledgees, typically in connection with pledge collateral securing a syndicated loan (i.e. pledge administrator).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 18 mins (2005-06-15 08:20:11 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] Înregistrarea gajului în baza Legii Republicii Moldova cu privire ...
Tip de fiţier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
diferă), creditorul gajist şi administratorul gajului (dacă este numit)5.
Registrul se va căuta după numele debitorului gajist, iar rezultatul căutării ...
www.ebrd.com/country/sector/law/st/new/pp/moldovar.pdf - Pagini similare
Selected response from:

elenus
Grading comment
maybe it's Agent de garantare?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5agent de garantare
Lucica Abil
4 +1creditor gajist
elenus
3garant
Elvira Stoianov


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
security agent
garant


Explanation:
cred ca despre asta e vorba aici

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Nu merge, pt ca exista si Garanti, ca parte la contractul dat.
The asker has declined this answer
Comment: Nu merge, pt ca exista si Garanti, ca parte la contractul dat.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
security agent
creditor gajist


Explanation:
Se foloseste in contractele de gaj sau imprumut.

Security Agent

A party that manages a pledge or a synidcate of pledgees, typically in connection with pledge collateral securing a syndicated loan (i.e. pledge administrator).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 18 mins (2005-06-15 08:20:11 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] Înregistrarea gajului în baza Legii Republicii Moldova cu privire ...
Tip de fiţier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
diferă), creditorul gajist şi administratorul gajului (dacă este numit)5.
Registrul se va căuta după numele debitorului gajist, iar rezultatul căutării ...
www.ebrd.com/country/sector/law/st/new/pp/moldovar.pdf - Pagini similare

elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
maybe it's Agent de garantare?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
7 mins
  -> Multumesc

agree  Marcella Magda
9 hrs

disagree  Lucica Abil: in nici un caz! creditorul gajist este creditorul al carui drept la rambursare este garantat
55 days

55 days   confidence: Answerer confidence 5/5
security agent
agent de garantare


Explanation:
ai dreptate, sveta


    Reference: http://www.ttuk.com/business_traded_capital_.asp
Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 296
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?