KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

Contractual SLAs

Romanian translation: vezi mai jos


14:32 Jan 30, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Contractual SLAs
The **Contractual SLAs** for each activity included in service delivery are measured through the management module of our system.

Am inteles ca SLA inseamna Service Level Agreement si am gasit si traducerea pe proz. Nu stiu insa cum sa-l folosesc in acest context.
Multumesc!
Oana Bunea
Romania
Romanian translation:vezi mai jos
Explanation:
eu as incerca ceva d genul

respectarea acordurilor contractuale privind nivelul calitativ al serviciilor pentru fiecare activitate inclusă...etc..etc
Selected response from:

Simona Hagiu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cerinte contractuale
Alexandra Krah
4vezi mai jos
Simona Hagiu


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
contractual slas
cerinte contractuale


Explanation:
SLA sau Service Level Agreement se refera la cerintele clientului specificate in contract, care trebuie indeplinite (de ex, intr-un call center, daca trebuie raspuns la tel in mai putin de 30 sec, atunci inseamna ca au un SLA de 30 sec).

Cerinţele contractuale pentru fiecare serviciu convenit (în contract) se măsoară cu ajutorul modulului de management al sistemului nostru.

Din experienta...

Alexandra Krah
Germany
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
contractual slas
vezi mai jos


Explanation:
eu as incerca ceva d genul

respectarea acordurilor contractuale privind nivelul calitativ al serviciilor pentru fiecare activitate inclusă...etc..etc

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc!