KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

leaser & leasee

Romanian translation: Locator & Utilizator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leaser & leasee
Romanian translation:Locator & Utilizator
Entered by: Lavinia Pirlog

08:59 Apr 1, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / contracts
English term or phrase: leaser & leasee
the leaser undertakes to deliver electronic slot machines to the lesee


Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Locator & Utilizator
Explanation:
http://www.indaco.ro/contracte2.html
Selected response from:

t.ex
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Locator & Utilizator
t.ex
5Zolizoltan lachner
4proprietar si chirias
Elvira Stoianov


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proprietar si chirias


Explanation:
daca leaser este si proprietar in acelasi timp; am sa incerc sa gasesc ceva mai adecvat

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Locator & Utilizator


Explanation:
http://www.indaco.ro/contracte2.html

t.ex
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
1 hr

agree  Katza
1 hr

agree  Elvira Stoianov
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Zoli


Explanation:
Pa!

Raspunsul este:
Firma care da in leasing (lizing), respectiv cea care primeste in leasing orice bunuri.
A NU SE CONFUNDA CU A DA IN CHIRIE, deoarece acolo chiriasul ia pe o perioada anume bunul in folos, la terminarea perioadei trebuie sa inapoieze bunul.
La leasing bunul ramine in proprietatea primului pina la expirarea ultimei rate, dupa care trece in posesia firmei care ia in leasing.
Leasing-ul poate fi asemanat cu cumpararea in rate, cu diferenta ca are amortizare, respectiv TOATE CHELTUIELILE (SERVICE, INTRETINERE, ETC) SINT SUPORTATE DE CATRE FIRMA CARE DA IN LEASING PINA LA ULTIMA RATA.
Paaaaaaa....

zoltan lachner
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15