International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Romanian » Law: Taxation & Customs

U.S. Immigration and Customs Enforcement

Romanian translation: Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si Normelor Vamale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:U.S. Immigration and Customs Enforcement
Romanian translation:Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si Normelor Vamale
Entered by: Camelia Frunză

06:42 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: U.S. Immigration and Customs Enforcement
are o traducere consacrata in romana?
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si Normelor Vamale
Explanation:
http://www.usembassy.ro/Romana/Links.html

http://www.ice.gov/
Selected response from:

Camelia Frunză
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si Normelor Vamale
Camelia Frunză
4 +1Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si a Normelor Vamalegeapep


Discussion entries: 1





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
u.s. immigration and customs enforcement
Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si Normelor Vamale


Explanation:
http://www.usembassy.ro/Romana/Links.html

http://www.ice.gov/

Camelia Frunză
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  lucca
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bianca Fogarasi
8 hrs
  -> Mulţumesc!

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
u.s. immigration and customs enforcement
Serviciul American pentru Controlul Imigratiei si a Normelor Vamale


Explanation:
este traducerea adoptata de Ambasada USA in Bucuresti.

Vezi Link-ul de mai jos.


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:8enKfO5dyTYJ:bucharest....
geapep
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: al cui controlul? al normelor :). Asa ne-a invatat tovarasa invatatoare. Oricum, multumesc foarte mult pentru ajutor. Am avut mare nevoie de el.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
1 hr

agree  divas
2 hrs

disagree  lucca: Linkul citat scrie "...Imigraţiei şi Normelor...", fără "a". Cu cine se acordă acest "a"?. Răspunsul dat nu corespunde sursei (care, practic, a fost citată şi de repondenta de mai sus). După răspuns corect cu sursă impecabilă, are rost să insistăm?
4 hrs
  -> Evident ca nu vazusem raspunsul dat de Camelia, daca la asta va referiti. Cat despre "a" mi se pare corect: controlul imigratiei si a normelor vamale (controlul normelor vamale).