KudoZ home » English to Romanian » Law: Taxation & Customs

vehicle ownership taxes

Romanian translation: taxe asupra mijloacelor de transport


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vehicle ownership taxes
Romanian translation:taxe asupra mijloacelor de transport
Entered by: Monica Grigorescu

11:32 Oct 22, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: vehicle ownership taxes
este vorba despre taxa auto (de prima inmatriculare)?
contextul este urmatorul:
Not only are buses and coaches efficient users of road space, they also cover their full infrastructure costs. They pay fuel taxes, vehicle ownership taxes, road user fees and highway tolls.
Monica Grigorescu
taxe asupra mijloacelor de transport
Explanation:
Aşa apare în documentele oficiale/legislaţie
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5taxe asupra mijloacelor de transport
Andrei Albu
3 +6impozit autoxxxMihai Badea
4 +3impozitul pe autovehicule
Cristina Butas
3 +3impozit pe vehicul
Cristian Brinza
4 -2taxa de inmatriculare auto/a autovehiculelor
Irina Adams


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
impozit pe vehicul


Explanation:
...

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
6 mins

agree  Cristiana Coblis
18 mins

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
impozitul pe autovehicule


Explanation:
la asta se referă

Example sentence(s):
  • "Şi impozitele pe autovehicule au suferit modificări, astfel că noua grilă de impozitare prevede majorări cuprinse între 176 de euro şi 2.640 de euro, în funcţie de capacitatea cilindrică şi vechimea autovehiculului..."

    www.avocatnet.ro/content/articles/id_6038/Modificarile/de/impozit/conform/noului/Cod/fiscal.html - 22k
Cristina Butas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
4 mins

agree  Cristiana Coblis
16 mins

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
vehicle ownership tax
impozit auto


Explanation:
Calculaţi-vă singuri ***impozitul auto*** pentru 2007 :: Noutăţi ...
Posesorii de maşini vor plăti, din ianuarie 2007, impozite mai mari. Pentru autoturismele de lux impozitul se poate ridica la aproape 2.000 RON/an.
www.informatiiauto.ro/calculati-va-singuri-impozitul-auto-p... - 64k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
4 mins

agree  Oana Negut
8 mins

agree  Cristiana Coblis
15 mins

agree  Nina Iordache
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
taxa de inmatriculare auto/a autovehiculelor


Explanation:
Noul Cod Fiscal modifica impozitele si taxele de inmatriculare auto

Potrivit proiectului de modificare a Codului Fiscal, taxa de inmatriculare a unui autoturism ar putea ajunge, dupa 1 ianuarie 2007, pana la 4.000 de euro. Taxa va fi aplicata la prima inmatriculare a automobilului si va fi stabilita in functie de vechime, grad de poluare si capacitate cilindrica.

http://www.hotnews.ro/articol_48933-Noul-Cod-Fiscal-modifica...

Am fost cu totii in ultima perioada cand incitati, cand bulversati si, intr-un final, plictisiti de dezbaterile pentru noua taxa de inmatriculare a autovehiculelor.

http://www.bloombiz.ro/article--Ancheta_Bloombiz:_Va_prabusi...



    Reference: http://www.hotnews.ro/articol_48933-Noul-Cod-Fiscal-modifica...
    Reference: http://www.bloombiz.ro/article--Ancheta_Bloombiz%3A_Va_prabu...
Irina Adams
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Burghelea: No way! Nu e taxa înscriere în circulaţie, ci taxa legată de proprietatea asupra vehiculului.
3 hrs

disagree  RODICA CIOBANU: negativ, de acord cu Bogdan
20 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
taxe asupra mijloacelor de transport


Explanation:
Aşa apare în documentele oficiale/legislaţie


    Reference: http://www.impozitelocale1.ro/taxe_2007.html
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
56 mins
  -> Mulţumesc

agree  Rose Marie Matei
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  MMFORREST
17 hrs
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs