KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

standard of care

Romanian translation: Standardul profesional (de îngrijire)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:standard of care
Romanian translation:Standardul profesional (de îngrijire)
Entered by: Sigina

13:25 Nov 23, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / employment contrac
English term or phrase: standard of care
the provisions seeking to define a standard of care - as opposed to limiting liability for a failure to exercise that standard
Carmen Balan
Standardul profesional (de îngrijire)
Explanation:
Sau asistenţă. Cred că pur şi simplu e inclus în standardul profesional, la noi.
Selected response from:

Sigina
Romania
Grading comment
tks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7Standardul profesional (de îngrijire)
Sigina
3 +3standardul de îngrijire
Emina Popovici


Discussion entries: 3





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
standardul de îngrijire


Explanation:
Cred că este vorba despre nişte servicii standard de care trebuie să beneficieze persoanele aflate în grija instituţiilor de îngrijiri medicale precum şi cei care beneficiază de asemenea servicii la domiciliu. Furnizorii de servicii de îngrijiri medicale sunt evaluaţi în funcţie de capacitatea lor de a furniza aceste servicii.

http://www.aids.md/files/aids-stakeholders/project-proposal-...

Emina Popovici
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
1 hr
  -> Multumesc!

agree  cezara lucas
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Multumesc. Rodica!

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
Standardul profesional (de îngrijire)


Explanation:
Sau asistenţă. Cred că pur şi simplu e inclus în standardul profesional, la noi.

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
tks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nina Iordache: Sigur ca da! in romana: http://www.parohia-precupetii-vechi.ro/PROIECT_TOIAGUL_INFRU... In engleza, de exemplu: http://www.informaworld.com/smpp/content~content=a793081752~...
2 hrs
  -> Mulţumesc. Mă gândesc că acest standard profesional trebuie să includă toate "must"-urile.

agree  Ştefania Iordan
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tatiana Welch
12 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Denise Idel
13 hrs
  -> Mulţumesc :p

agree  Tradeuro Language Services
16 hrs
  -> Mulţumesc :)

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tatiana Neamţu
20 hrs
  -> Mulţumesc