KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

Default Liability

Romanian translation: răspunderea în caz de neexecutare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Default Liability
Romanian translation:răspunderea în caz de neexecutare
Entered by: Carmen Năsturaş (Popescu)

08:35 Dec 9, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Contract(s)
English term or phrase: Default Liability
Este clauza nr. 8 dintr-un contract si incepe asa:
"Either Party fails to perform any obligation placed hereof, representation/or warranty shall constitute a default, and such defaulting party shall be held liable to indemnify and compensate any direct and indirect losses so suffered by the observant party"
Carmen Năsturaş (Popescu)
Romania
răspunderea în caz de neexecutare
Explanation:
Nu înţeleg de ce apar cuvintele: "representation/or warranty ".

În cazul în care una dintre părţi nu îşi duce la îndeplinire (fără temei) obligaţiile asumate în acest contract , se consideră neexecutare şi partea în cauză va răspunde pentru despăgubirea sau compensarea oricăror pierderi directe sau indirecte suferite astfel de către partea care şi-a îndeplinit obligaţiile.
Selected response from:

Cosmin Băduleţeanu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4răspunderea în caz de neexecutare
Cosmin Băduleţeanu
2(clauza privind) neîndeplinirea obligaţiilor
Claudia Coja


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
default liability
răspunderea în caz de neexecutare


Explanation:
Nu înţeleg de ce apar cuvintele: "representation/or warranty ".

În cazul în care una dintre părţi nu îşi duce la îndeplinire (fără temei) obligaţiile asumate în acest contract , se consideră neexecutare şi partea în cauză va răspunde pentru despăgubirea sau compensarea oricăror pierderi directe sau indirecte suferite astfel de către partea care şi-a îndeplinit obligaţiile.

Cosmin Băduleţeanu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: multumesc. Banuiesc ca e o traducere in engleza dintr-o alta limba. Sunt multe formulari ciudate.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Claudia Coja: 'sună' mai bine :)
4 mins
  -> Mulţumesc, Claudia :)

agree  George Colibaba
1 day 2 hrs
  -> Mulţumesc, George!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 3 hrs
  -> Mulţumesc, Iosif!

agree  Tradeuro Language Services
9 days
  -> Mulţumesc, Tradeuro!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
default liability
(clauza privind) neîndeplinirea obligaţiilor


Explanation:
Nu sunt convinsa, e doar o idee baza pe ceea ce am inteles din conntinutul clauzei.
"....va include o clauza privind neindeplinirea obligatiilor in legatura cu acest acord..."
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=1364...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-09 09:50:05 GMT)
--------------------------------------------------

"o idee bazată pe" ... am sărit două litere... se pare că n-ar strica incă o cafea tare:)

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 162
Notes to answerer
Asker: multumesc