KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

attached or affixed to realty

Romanian translation: atasate ori aplicate imobilului


18:35 Dec 18, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: attached or affixed to realty
Apare intr-un contract de inchiriere.
Contextul: "The Equipment shall remain the personal property of Lessor at all times, notwithstanding the manner in which it may be attached or affixed to realty."

Multumesc.
mischa_ro
Romanian translation:atasate ori aplicate imobilului
Explanation:
indiferent de cum au fost atasate sau aplicate imobilului...

sugestie

realty--- real property: property consisting of houses and land
Selected response from:

Ilona Roberts
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9atasate ori aplicate imobilului
Ilona Roberts
4 +1aşezate pe fond sau unite cu fondul imobiliartradetrek


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
atasate ori aplicate imobilului


Explanation:
indiferent de cum au fost atasate sau aplicate imobilului...

sugestie

realty--- real property: property consisting of houses and land

Ilona Roberts
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu
36 mins
  -> multumesc!

agree  liviu roth: ... atașate proprietății, sau care aparțin de proprietate
1 hr
  -> multumesc!

agree  mihaela.: atasat sau fixat; eventual 'instalat pe' dar nu aplicat :-)
1 hr
  -> multumesc!

agree  Midland Productions
4 hrs
  -> multumesc!

agree  George Colibaba
10 hrs
  -> multumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
11 hrs
  -> multumesc!

agree  Claudia Coja
23 hrs
  -> multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 12 hrs
  -> köszönöm!

agree  Tradeuro Language Services
7 days
  -> multumesc!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aşezate pe fond sau unite cu fondul imobiliar


Explanation:
"aplicat" nu merge... că nu e abţibild.

imobile prin destinaţie sunt şi vacile pe păşune, porumbiţele din porumbar, moara de vant... centrala eoliana... etc.

Nu poti sa spui ca atasezi sau aplici vacile pe imobil.

--------------------------------------------------
Note added at 16 ore (2010-12-19 11:33:02 GMT)
--------------------------------------------------

Acel echipament este un accesoriu imobiliar care prin instalare, devine fie imobil prin natura sa sau prin destinatie dupa caz.

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: dpv. juridic sună corect ... dar pe un contract de închiriere sună cam "prețios"
12 hrs