KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

motor broker

Romanian translation: intermediar servicii transport auto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motor broker
Romanian translation:intermediar servicii transport auto
Entered by: Carmen Dindirica

21:40 Sep 28, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: motor broker
Claims arising from FORWARDER’s freight forwarding or motor broker Services
Ioana Lungu
Romania
intermediar servicii transport auto
Explanation:
In contextul dat 'motor services' pare sa se refere mai degraba la servicii de transport auto
Selected response from:

Carmen Dindirica
Canada
Grading comment
Judecând după context, cred ca răspunsul dumneavoastră e mai aproape de adevăr.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4intermediar servicii transport auto
Carmen Dindirica
4Serviciul de brocheraj de motoare
Ioana Popa


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Serviciul de brocheraj de motoare


Explanation:
Pentru broker am gasit si comisionar sau intermediar. Va trimit mai jos link-ul la dictionarul EU care accepta asemenea traduceri. Cred ca "brocheraj" a intrat deja in limba romana. Sper ca am reusit sa va ajut!


    Reference: http://www.eudict.com/?lang=romeng&word=%28ec%29%20comision,...
Ioana Popa
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intermediar servicii transport auto


Explanation:
In contextul dat 'motor services' pare sa se refere mai degraba la servicii de transport auto

Carmen Dindirica
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Judecând după context, cred ca răspunsul dumneavoastră e mai aproape de adevăr.